کد خبر : 77465
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 - 10:10
-

گلایه سرمربی تیم ملی از وضعیت البسه و عدم حضور کفاشیان در اردو

گلایه سرمربی تیم ملی از وضعیت البسه و عدم حضور کفاشیان در اردو
سرمربی تیم ملی در گفتگوی زنده با برنامه 90 از وضعیت البسه و عدم حضور کفاشیان در اردو گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه در گفتگوی زنده با برنامه۹۰ گفت: یکی از روس ها در باره حضور این تیم در نیمه نهایی می گفت:شاید همه وقتی این موقعیت نصیب روسیه نشود. اما برای ما خیلی مغتنم تر است. زیرا سالها منتظر این لحظه بودیم. اگر بتوانیم به فینال برویم، نگاه ویژه ای به فوتسال می شود. این مساله برای ما شمشیر دولبه است. البته تا همین جا هم کاری کرده ایم کارستان. بچه ها بدون چشمداشت کار خود را انجام داده اند. ما اعتقاد داشتیم با ریلکس بودن مقابل برزیل نتیجه می گیریم. بچه ها تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند.

سرمربی تیم ملی در رابطه با صحبت هایی که راجع به پاداش بازیکنان شده است تصریح کرد: ریاست فدراسیون جلسه خوبی با بازیکنان داشتند و در برابر بازیکنان قولهای لازم را داد. اصلا نیاز نیست ما این مسایل را مطرح کنیم. وقتی همه بخواهند حرف بزنند و تصمیم گیری کنند نظرات مختلف می شود. بچه ها در آخرین تمرین خود بسیار با روحیه تمرین کردند. همه فارغ البال هستند ولی حق بچه ها خیلی بیش از این هاست.

وی در رابطه با عدم حضور علی کفاشیان در اردوی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: متاسفانه کفاشیان نیامد. چون در شهر دیگری بود. وقتی دیروز هم به من زنگ زد فورا به وی گلایه کردم و گفتم خیلی از شما انتظار داریم. البته الان ترابیان اینجا است و مطمئن باشید افتخاری هم با حضور خود آرامش خاصی به تیم خواهد داد.

ناظم الشریعه درباره عکسهایی که از پیراهن نامرغوب تیم ملی منتشر شده است اذعان داشت: دوست ندارم در این باره صحبت کنم. خود تاج متوجه شرایط لباس های ما شده است. او در جلسه با ما همه چیز را متوجه شد. به همین خاطر اصلا نمی خواهم در این باره ورود کنم.

سرمربی تیم ملی در رابطه با زمان بازگشت به کشور بیان داشت: فکر می کنم شنبه کارمان تمام می شود اگر یکشنبه به سمت ایران راه بیفتیم دوشنبه به ایران خواهیم رسید. بچه ها به امید مردم و دعای آن ها و خانواده هایشان تلاش می کنند. باور کنید حقانیت با آن هاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

کفاشیان بعنوان همراهی تیم ملی فوتسال با پول بیت المال رفته کلمبیا دنبال گردش و تفریح، الان هم که افتخاری راه افتاده رفته، خوب با پولای بیت المال حال میکنن واسه خودشون، اونوقت پاداش فوتسالی ها رو ۲۵۰ دلار میدن