کد خبر : 77883
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 16:30
-

سرمربی روسیه: ایران تا آخرین دقیقه برابر ما جنگید/ به شکستن رکورد خود در جام‌جهانی دل خوش نکرده‌ایم/ بازی با اسپانیا بهتر از بازی با ایران بودیم

سرمربی روسیه: ایران تا آخرین دقیقه برابر ما جنگید/ به شکستن رکورد خود در جام‌جهانی دل خوش نکرده‌ایم/ بازی با اسپانیا بهتر از بازی با ایران بودیم
سرگئی اسکورویچ گفت: تیم‌ملی فوتسال ایران تا آخرین دقیقه برابر ما جنگید و پا پس نگذاشت و این همان انتظاری بود که از این تیم داشتیم.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم‌ملی فوتسال روسیه پس از شکست ایران اظهار داشت: این پیروزی اجازه داد تا ما برای اولین بار در فینال جام‌جهانی بازی کنیم. شما دیدید که این بازی چقدر مشکل بود. ایران از اولین لحظه تا آخرین لحظه بازی جنگید و دوید و این همان چیزی بود که ما از حریف‌مان انتظار داشتیم.

وی در پاسخ به این سئوال یکی از خبرنگاران با این عنوان که رمز اینکه تیم شما مسابقات زیادی را پشت‌سر گذاشته اما بازیکنان‌تان خسته به نظر نمی‌رسند، چیست؟ گفت: از نظر شما متشکرم اما من در بازی امروز از جابجایی‌ها و حرکت در زمین بازیکنانم راضی نبودم و اعتقاد دارم که ما برابر اسپانیا خیلی بهتر از امروز بودیم و این کاملا مشهود بود.

سرگئی افزود: جام‌جهانی تورنمنت بسیار مشکلی است و شما به صورت مداوم باید در بهترین حالت بدنی قرار داشته باشید و آن را حفظ کنید. واقعیت این است که تیم ما در این تورنمنت مدام در حال سفر از شهری به شهر دیگر بوده و با همه این شرایط، حفظ فیزیک در حالت بالا سخت است.

سرمربی تیم‌ملی روسیه در پاسخ به این سئوال که اکنون پس از شکستن رکورد مقام سومی که در سال۱۹۹۶ در جام‌جهانی برای تیم شما بدست آمده، چه حسی دارید؟ گفت: من خوشحالم که سقف افتخارات روسیه را افزایش داده‌ایم اما این فقط یک رخداد تاریخی است و ما به آن دلخوش نخواهیم بود و هنوز بازی اصلی ما در جام‌جهانی باقیمانده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

K1 چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹

Bacheha dametoon garm. Eshtebahay enferady az mosabegheye aval ta in bazi ba Russiye baese bakht ma shod. 3 ta az 4 ta gol as eshtebahe enferadi bood.
Vali kolan fekr mikonam in davarha ejaze nemidadan ma pirooze in bazi beshim. Yek ekhraje %100, yek foul ke penalty mishod va gole dovome Ruusha khata bood. Agge jelo ham mioftadim oona kare khodeshhon ra anjam midadan.
Bacheha baese eftekhare ma shodid. Mamnoonam