کد خبر : 77937
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1395 - 13:09
-

شمسایی:امروز وقت توجه بیشتر به فوتسال است/ارزش بازیکنان به این پاداش ها نیست/امروز دنیا به فوتسال ایران افتخار می کند

شمسایی:امروز وقت توجه بیشتر به فوتسال است/ارزش بازیکنان به این پاداش ها نیست/امروز دنیا به فوتسال ایران افتخار می کند
وحید شمسایی می گوید امروز دنیا به فوتسال ایران افتخار می کند و باید به این رشته توجه بیشتری شود.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی مربی و بازیکن نامی فوتسال کشورمان، دیگر مهمان تیتر امشب، با اشاره به حضور تیمهای گمنام و کسب نتایج خارج از انتظار در این دوره از رقابتها افزود: فوتبال و فوتسال خیلی به هم نزدیک شده اند مانند مصر که اما در کمال ناباوری ایتالیا را حذف کرد، تیم ملی کنونی ما بهترین تیم تاریخ کشورمان در فوتسال است و امروز شاهد درخشش فوتسال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۶ هستیم.
او تصریح کرد: در طول یکسال گذشته بازی های تدارکاتی خوبی با تیمهای مطرح داشته ایم و نتیجه این بازی ها را در جام جهانی ۲۰۱۶ شاهدیم، امروز دیگر وقت توجه بیشتر به فوتسال است، امروز دیگر نیازمند ایجاد فدراسیون فوتسال در کشور هستیم، ما آدمهای بزرگی در این عرصه داریم و می بایست از این پتانسیل ها حداکثر استفاده را بکنیم.
شمسایی تاکید کرد: ارزش بازیکنان ما به این پاداشها نیست، بخش نامه هیئت رئیسه مواردی را وضع کرده اما پاداشهای ۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ دلار شایسته بازیکنانمان نیست، زیرا پیروزی در مقابل برزیل بسیار ارزشمند تر از ۱۰۰۰ دلار است. واقعا چه فرقی بین فوتسال و فوتبال است و چرا باید فوتبالیستهایمان در قبال پیروزی برابر تیمی ۵۰۰۰ دلار پاداش بگیرد و ما بعد از پیروزی برابر برزیل که عبور از آن بسیار سخت و دشوار بود تنها ۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ دلار پاداش بگیریم. حال مطرح می شود که اگر تیم ایران سوم شود، فوتبالیستهایمان نفری ۲۰۰۰ دلار پاداش می گیرند، من حاضر این مبلغ را از جیبم به فوتسالیستها بدهم.
خوراکچی ملی پوش سابق فوتسال و مهمان تلفنی برنامه با اشاره به جایگاه ممتاز فوتسال ایران در دنیا خاطرنشان کرد: امروز دنیا و ای اف سی به فوتسال ایران افتخار می کنند، این اتفاقات آنقدرشیرین است که دوست داریم این لحظات سپری نشوند، امیدواریم فوتسال کشورمان روزی همانند والیبالیستهایمان به درخششهای بیشتری دست یابد.
او ادامه داد: رشته فوتسال در ایران بسیار مظلوم است و حتی بازکنانش مجبورند لباسشان را خودشان بدوزند، متاسفانه ما می بینیم که پیش از شروع بازی ها از پاداش صحبت می شود که چندان دلچسب نیست، پاداش حقیقی فوتسالهایمان این پاداشها نیست زیرا کار فوتسال ایران برابر آرژانتین و یا برزیل بسیار بزرگ بود و ارزشی بسیار بالاتر از ۱۰۰۰ دلار دارد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.