کد خبر : 77971
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1395 - 17:15
-

شهروند ساری قهرمان لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران شد

شهروند ساری قهرمان لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در روز پایانی رقابت های مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور پیش از ظهر جمعه ۹ مهرماه ۹۵ شهروند ساری از ساعت ۱۱:۳۰ در سالن مرحوم بهروش (آذربایجانی ها) برابر الوند قم قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر برابر این حریف صاحب برتری شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در روز پایانی رقابت های مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور پیش از ظهر جمعه ۹ مهرماه ۹۵ شهروند ساری از ساعت ۱۱:۳۰ در سالن مرحوم بهروش (آذربایجانی ها) برابر الوند قم قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر برابر این حریف صاحب برتری شد.
گل های شهروند ساری در این دیدار را محمد تقی علیزاده و مسلم اسماعیلی به ثمر رساندند.
شاگردان منوچهر رئیسیان در تیم نوجوانان شهروند ساری در مرحله نهایی رقابت ها با کسب تمام امتیازات ممکن مقتدرانه بر بام فوتسال ایران ایستادند.
نجاریان مدیرعامل شهروند ساری، مدینه، پیری، شعبانی، صالحی، احمدی و زلیکانی اعضای شورای اسلامی شهر ساری، بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران و دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری از جمله مسئولامی بودند که دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور  و قهرمانی تیم شهروند ساری در این پیکارها را از نزدیک نظاره گر بودند.
گفتنی است، پیش از دیدار شهروند و الوند قم، تیم شرهانی دهلران نیز با نتیجه ۴ بر یک برابر یاران شهسوار بندرعباس صاحب برتری شد و با ۶ امتیاز عنوان نائب قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.
همچنین تیم های الوند قم و یاران شهسوار بندرعباس نیز هر کدام با کسب یک امتیاز به ترتیب حائز رتبه های سوم و چهارم شدند.
** جدول نهایی لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور به شرح زیر است:
۱- شهروند ساری – ۳ بازی – ۹ امتیاز (قهرمان)
۲- شرهانی دهلران – ۳ بازی – ۶ امتیاز
۳- الوند قم – ۳ بازی – یک امتیاز – تفاضل ۳-
۴- یاران شهسوار بندرعباس – یک امتیاز – تفاضل ۴-

%d9%86%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a7%d9%86-%d8%b4%d9%87%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%af

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قاسم جمعه , ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳

آره واقعا خیلی مردونه قهرمان شدن… هر سه دور میزبان ، تمام بازیا دعوا و داوری و ریختن تماشاچیا … تمام بازیا نجاریان و دار و دسته … آخه به چه قیمتی و چه سودی داره که زحمات تمام تیمها رو با لابی و‌ نامردی به باد میدین… ضعیف ترین تیم امسال ساری بود که قهرمانش کرد آقای مسئول لیگ پایه… خدا جوابتونو بده و وجدانتون راحت باشه ایشالا

حمید جمعه , ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

دقیقا درسته… حیف تیمداری تو لیگهای پایه… جواب اشک بازیکنای این تیمهارو نمیتونی بدی استاد نجاریان مطمئن باش…. تیمهای سبزوار،دهلران ورامین شایسته قهرمانی بودن که دقیقا هر سه تیم رو سه دو و یه جور با نامردی بردن

قم جمعه , ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱

من بازیکن الوند قم هستم و واقعا حالم از ورزش به هم میخوره دیگه… تیم ما چندتا بازیکن بزرگسال مثل علی نورایی رو آورد و آخرشم خدا نذاشت اینجوری قهرمان بشیم… با این کارا ما بچه ها از ورزش زده میشیم وقتی میبینیم بزرگترامون فقط دنبال نتیجه و بی اخلاقی هستن…حق دهلران ضایع شد حق ورامین و سبزوارم که دور قبل با نامردی ما باختن و واقعا حقشون صعود بود ضایع شد… ساری که اصلا تیم نبود و قهرمانش کردن با سه تا میزبانی و سوت و همه جوره به نفعش بودن

بیطرف جمعه , ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳

گناه مردم نشورساری همه تیمها را شکست داد

. شنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۷:۰۴

این دیگه چه وضعش اون کفش تابستونه پاشه اون یکی کفش والیبالی خخخخ واقعا فوتسال ما به چه سمتی داره کشیده میش