کد خبر : 92359
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردین 1396 - 13:35
-

صعود سخت مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین سری آ به نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا

صعود سخت مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین سری آ به نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا
سی‌ودومین دوره مسابقات کوپا ایتالیا که برای چهاردهمین بار تحت نام فاینال ایت برگزار می‌شود، از روز گذشته آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سی‌ودومین دوره مسابقات کوپا ایتالیا که برای چهاردهمین بار تحت نام فاینال ایت برگزار می‌شود، از روز گذشته (۲۳ مارس / ۳ فروردین) آغاز شد. مسابقات کوپا ایتالیا هرساله با شرکت ۸ تیم برتر نیم فصل نخست سری آ ایتالیا برگزار می‌شود و امسال نیز تیم‌های پسکارا، ناپولی، لوپارنسه، آکوا اند اسپونه، کاوس فوتسال، لاتینا، ایمولا و کاریلی‌سپورت کوجانکو با قرار گرفتن در مکان‌های اول تا هشتم جدول رده‌بندی به این مسابقات راه پیدا کردند. سالن ورزشی چیزچی شهر تولنتینو میزبان این دور از مسابقات است.

اولین بازی این دور از مسابقات مابین پسکارا، مدافع عنوان قهرمانی و ایمولا برگزار شد که دو تیم در وقت‌های عادی و اضافه و به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند. ماتیسا روشا برای پسکارا و دیلتون الیویرا برای ایمولا در وقت‌های قانونی گل‌زنی کردند. در ضربات پنالتی مائورو کانال و خاویر سالاس از پسکارا ضربات خود را وارد دروازه کردند. تونی یلاویچ نیز برای ایمولا در ضربات پنالتی توانست گل‌زنی کند. بدین ترتیب پسکارا با نتیجه ۳ بر ۲ توانست به برتری برسد و به دور نیمه‌نهایی صعود کند.

در دومین دیدار کاوس فوتسال ۶ بر ۳ آکوا اند اسپونه را از پیش رو برداشت. فرناندو ماسیل (۲ گل)، تیتون، مارکو ارکولوسی، سعد اسیس و آنجلو شنینا گل‌زنان کاوس فوتسال در این دیدار بودند. گل‌های آکوا اند اسپونه نیز توسط موریلو، پینکو جونیور و لوکایان به ثمر رسید.

کاریلی‌سپورت کوجانکو نیز با نتیجه مشابه ۶ بر ۳ ناپولی را حذف کرد. یرای (۲ گل)، بریزی، فیتس، لوکاس فریرا و پل پاچکو گل‌های کاریلی‌سپورت کوجانکو را در این دیدار به ثمر رساند. برای ناپولی نیز آندره فریرا (۲ گل) و فورناری گل‌زنی کردند.

در آخرین دیدار لوپارنسه صدرنشین فعلی سری آ توانست ۴ بر ۳ لاتینا را شکست دهد. هر چهار گل لوپارنسه در نیمه نخست و توسط هامبرتو هوناریو، کوکو، مانکوسو و ادگار برتونی به ثمر رسید. گل‌های لاتینا نیز در نیمه دوم و توسط لوکاس ماینا (۲ گل) و آولینو وارد دروازه لوپارنسه شد.

بدین ترتیب در مرحله نیمه‌نهایی ابتدا دو تیم پسکارا و کاوس فوتسال به مصاف هم می‌روند و سپس دو تیم کاریلی‌سپورت کوجانکو و لوپارنسه با هم دیدار خواهند کرد. بازی‌های نیمه‌نهایی ۲۵ مارس (۵ فروردین) برگزار خواهد شد.

 

نتایج دور نخست (۲۳ مارس / ۳ فروردین):

* پسکارا ۳ (۱) – ایمولا ۲ (۱)

* آکوا اند اسپونه ۳ – کاوس فوتسال ۶

* ناپولی ۳ – کاریلی‌سپورت کوجانکو ۶

* لوپارنسه ۴ – لاتینا ۳

 

برنامه دیدارهای آینده:

نیمه‌نهایی (۲۵ مارس / ۵ فروردین):

* پسکارا – کاوس فوتسال

* کاریلی‌سپورت کوجانکو – لوپارنسه

فینال (۲۶ مارس / ۶ فروردین)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.