کد خبر : 95567
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 خرداد 1396 - 14:31
-

علاسوند:امسال از بازیکنان جوان و بومی استفاده می‌کنیم

علاسوند:امسال از بازیکنان جوان و بومی استفاده می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: ما نسبت به سال گذشته ۷ بازیکن خود را از دست دادیم و در حال حاضر با بازیکنان قدیمی و رده پایه خود کار می‌کنیم. امسال فقط ۲ بازیکن بزرگ‌سال به نام‌های فارس زیاغم از زاگرس خوزستان و مجتبی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: ما نسبت به سال گذشته ۷ بازیکن خود را از دست دادیم و در حال حاضر با بازیکنان قدیمی و رده پایه خود کار می‌کنیم. امسال فقط ۲ بازیکن بزرگ‌سال به نام‌های فارس زیاغم از زاگرس خوزستان و مجتبی مدیرزاده از یاسین پیشرو قم به جمع ما اضافه شدند.

وی در ادامه گفت: ما یک اردوی ۸ روزه در فارسان چهار محال بختیاری برگزار کردیم و از فردا مجددا دور جدید تمرینات خود را با بازیکنان قدیمی و رده پایه شروع می‌کنیم.

سرمربی تیم حفاری اهواز همچنین گفت: پیمان حفیظی و فرهاد توکلی هر دو رضایت‌نامه خود را دریافت و به ترتیب به تیم‌های شین ژن چین و نفت الوسط عراق پیوستند و قرار است این تیمها را در جام باشگاههای آسیا همراهی کنند.

وی در آخر گفت: هدفی که ما امسال دنبال می‌کنیم استفاده از جوانان و بازیکنان بومی و همچنین گرفتن یک نتیجه خوب و آبرومند برای مردم خوزستان به خصوص شهر اهواز و باشگاه حفاری است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.