کد خبر : 97452
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1396 - 22:53
-

دژان: از بهروز جعفری، تصویر ذهنی خوبی دارم/ امیدوارم او ارزش بیشتری به تیم ما دهد/ آرزوی داشتن بازیکنان گیتی پسند را دارم!

دژان: از بهروز جعفری، تصویر ذهنی خوبی دارم/ امیدوارم او ارزش بیشتری به تیم ما دهد/ آرزوی داشتن بازیکنان گیتی پسند را دارم!

پایگاه خبری فوتسال ایران در فاصله یک هفته تا شروع مسابقات جام باشگاه های آسیا با سرمربیان تیم های حاضر در این رقابت ها به گفت و گو پرداخته و درباره آخرین وضعیت تیمشان می پرسد. بعد از مصاحبه با بارس سوریلها سرمربی برزیلی شنژن چین و هیثم عباس بعیوی سرمربی تیم نفت الوسط عراق

پایگاه خبری فوتسال ایران در فاصله یک هفته تا شروع مسابقات جام باشگاه های آسیا با سرمربیان تیم های حاضر در این رقابت ها به گفت و گو پرداخته و درباره آخرین وضعیت تیمشان می پرسد.

بعد از مصاحبه با بارس سوریلها سرمربی برزیلی شنژن چین و هیثم عباس بعیوی سرمربی تیم نفت الوسط عراق به سراغ دژان ددویچ سرمربی بانک بیروت رفتیم. بانک بیروت در گروه D مسابقات با تیم های چونبوری تایلند و اف سی المالک ازبکستان همگروه است.

دژان ددویچ

مصاحبه دژان ددویچ در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران را در ادامه بخوانید:

شرایط تیم شما در یک هفته مانده به آغاز رقابت های جام باشگاه های آسیا چگونه است؟
تیم من مراحل آماده سازی نهایی خود را طی می کند. پیش از این ما تمرینات خود را در لبنان دنبال می کردیم که پس از آن اردویی در کمپ زلاتیور در دامنه کوه های صربستان، برگزار کردیم و اکنون زودتر به ویتنام سفر کرده ایم تا بازیکنان با شرایط خورد و خوراک، آب و هوا و مهمتر از همه اختلاف زمانی عادت کنند.

گروه تیم خود در مسابقات آسیایی را چطور ارزیابی می کنید؟
گروهی که ما در آن قرار گرفته ایم شاید یکی از سخت ترین گروه های مسابقات است ولی ما آماده ایم تا نتایج خوبی را کسب کنیم و تمام سعی و تلاش خودمان را می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. امیدوارم تیم ما و چنبوری جواز حضور در دور بعدی مسابقات را کسب کند.

نظر شما در مورد بهروز جعفری بازیکن ایرانی که قرار است در جام باشگاه ها به شما کمک کند، چیست؟
چون در لبنان ما فلنک چپ پای خوبی نداریم جعفری را به تیم خود اضافه کردیم و از وی زمانی که در دبیری بازی می کرد شناخت داریم و تصویر خوبی از بازی وی در ذهن ما است. امیدوارم او بتواند ارزش بیشتری به تیم ما در این مسابقات بدهد. ایشان ۱۰۰% بازیکن حرفه ای هستند و ذهنیت و روش فهم فوتسال در سطح بسیار بالایی است.

احتمال اینکه در صورت صعود به مرحله بعد با تیم گیتی پسند روبرو شوید وجود دارد، نظرتان در این مورد و شناختی که از تیم ایرانی دارید چیست؟
برای ما در وهله اول صعود به مرحله بعدی مهم است پس از آن در مورد اینکه کدام تیم حریف ما خواهد بود فکر خواهیم کرد. مطمئناً گیتی پسند یکی از بهترین تیم های حاضر در تورنمت است که بازیکنانی با کلاس خیلی بالا دارد. من آرزوی داشتن بسیاری از آنها را در تیم خودم دارم ولی همه اینجا جمع می شوند تا فوتسال بازی کنند و بهترین نتایج را کسب کنند؛ بخاطر همین برای هیچ تیمی کار آسانی وجود نخواهد داشت و هیچ کس از پیش صعود کرده نیست.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.