کد خبر : 97748
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1396 - 10:32
-

با بدرقه ساکت گیتی پسند راهی ویتنام شد

با بدرقه ساکت گیتی پسند راهی ویتنام شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کاروان تیم فوتسال گیتی‌پسند برای شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۷ به ویتنام سفر کرد. در حالی که به مسئولان باشگاه گیتی‌پسند اعلام شده بود آقایان تاج، ساکت و کفاشیان به مراسم بدرقه تیم در فرودگاه امام خمینی (ره) می‌آیند، اما تاج و کفاشیان به این مراسم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کاروان تیم فوتسال گیتی‌پسند برای شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۷ به ویتنام سفر کرد.

در حالی که به مسئولان باشگاه گیتی‌پسند اعلام شده بود آقایان تاج، ساکت و کفاشیان به مراسم بدرقه تیم در فرودگاه امام خمینی (ره) می‌آیند، اما تاج و کفاشیان به این مراسم نیامدند و محمدرضا ساکت سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال و کاظم سلیمانی سرپرست دبیری کمیته فوتسال در فرودگاه امام خمینی (ره) حاضر شدند و به اعضای تیم، بسته‌های فرهنگی اهدا کردند.
گیتی
مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از تاریخ ۲۸ تیرماه آغاز خواهد شد و نماینده کشورمان در گروه C روز شنبه ۳۱ تیرماه و از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت ایران به مصاف شنزن چین خواهد رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

یک دنیا اه و ناله بدرقه راهشان.(جمعی از طلب کاران)

نام ... سه شنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲

برای اطمینان از بروز مسایل اخلاقی کنترل کنید بخصوص تعدادی از کادر فنی که در این زمینه خیلی حرفها برای گفتن که هیچ برای عمل کردن دارند

نام ... سه شنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴

یادتون نره یک سری هم به گلزار شهدای ویتنام یا همان کشته شدگان جنگشان بروید و برای ادامه راه مال مردم خوری رخصت بگیرید

نام سه شنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

این تیم با علی افضل چیزی نمیشه