کد خبر : 99462
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 - 15:16
-

طاهری:کار سختی برابر تأسیسات داریم/دعوت نشدنم به تیم ملی تصمیم کادر فنی بود و باید به آن احترام گذاشت/ مقابل ارژن تمرکز نداشتیم

طاهری:کار سختی برابر تأسیسات داریم/دعوت نشدنم به تیم ملی تصمیم کادر فنی بود و باید به آن احترام گذاشت/ مقابل ارژن تمرکز نداشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری در خصوص شکست ۳ بر صفر تیم شهروند ساری مقابل ارژن فارس اظهار داشت: این اتفاقات در فوتسال پیش‌ می‌آید. ما در بازی‌های قبلی خوب نتیجه گرفته بودیم و حتی در مسابقاتی هم که مساوی کردیم،‌ از حریف پیش بودیم و بعد بازی به تساوی کشیده بود. مقابل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری در خصوص شکست ۳ بر صفر تیم شهروند ساری مقابل ارژن فارس اظهار داشت: این اتفاقات در فوتسال پیش‌ می‌آید. ما در بازی‌های قبلی خوب نتیجه گرفته بودیم و حتی در مسابقاتی هم که مساوی کردیم،‌ از حریف پیش بودیم و بعد بازی به تساوی کشیده بود. مقابل ارژن تمرکزی را که باید داشته باشیم، نداشتیم. در دقایق ابتدایی نیمه اول و نیمه دوم بی‌نظم بودیم و شیرازه تیم‌مان از هم پاشید.

وی ادامه داد: ارژن هم تیم خوبی بود و با نتیجه‌ای که در این بازی به دست آورد، زنگ خطر را برای تیم‌هایی که به شیراز سفر می‌کنند به صدا درآورد.

کاپیتان تیم شهروند ساری در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل تأسیسات دریایی تصریح کرد: بازی سختی خواهیم داشت. قرعه ما به نحوی است که از شش هفته ابتدایی باید چهار هفته را خارج از خانه بازی کنیم. تأسیسات بازیکنان و کادر فنی بزرگی مانند وحید شمسایی دارد اما ماهم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از آبروی فوتسال استان مازندران دفاع کنیم.

طاهری درباره دلیل دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: در هر صورت این تصمیم کادر فنی تیم ملی است و باید به این تصمیم احترام گذاشت. من ۱۲،۱۳ سال افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتم و همیشه حداکثر تلاشم را هم برای تیم ملی به کار گرفته‌ام. برای هر ایرانی افتخار بسیار بزرگی است که پیراهن تیم ملی را بر تن کند، اما همان‌طور که گفتم، این تصمیم کادرفنی بود و باید به آن احترام گذاشت.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا در صورت دعوت مجدد از سوی ناظم‌الشریعه دوباره به تیم ملی باز خواهد گشت؟» گفت: بله صددرصد. پوشیدن پیراهن تیم ملی آنقدر افتخار بزرگی است که کسی نمی‌تواند بگوید، اگر دعوت شوم،‌ نمی‌روم. در حال حاضر تمام تمرکزم روی لیگ است تا دل هواداران شهروند را که همیشه از ما حمایت کردند، شاد کنیم. همین عدم دعوت به اردوی تیم ملی هم انگیزه من را بیشتر می‌کند تا تلاش بیشتری در لیگ داشته باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جادوگر 8 چهارشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶

از اینجا تا خدا هشتا بهشته محمد طاهری سلطان عشقه
ایران_اسیا_جایگاه تیفوسیا