کد خبر : 99492
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 9:46
-

علاسوند: فوتسال همواره مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد

علاسوند: فوتسال همواره مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیاوش علاسوند در رابطه با بازی روز جمعه حفاری اهواز مقابل آتلیه طهران قم گفت:‌ خدا را شکر وضعیت ما در حال حاضر خوب است. ما در این هفته هیچ بازیکن محروم یا مصدومی نداریم. وی در ادامه گفت: فرهاد توکلی قرار است که این هفته به جمع ما اضافه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیاوش علاسوند در رابطه با بازی روز جمعه حفاری اهواز مقابل آتلیه طهران قم گفت:‌ خدا را شکر وضعیت ما در حال حاضر خوب است. ما در این هفته هیچ بازیکن محروم یا مصدومی نداریم.

وی در ادامه گفت: فرهاد توکلی قرار است که این هفته به جمع ما اضافه شود و روبه‌روی آتلیه از وی استفاده کنیم. بازی روز جمعه ما بازی سختی است و امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم حفاری اهواز گفت: همانطور که مشاهده کردید تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده‌اند قابل پیش‌بینی نیستند آتلیه هم قابل پیش‌بینی نیست.

علاسوند افزود: تیم آتلیه همانطور که در بازی‌های خود نشان داده دارای بازیکنان جوان و همچنین کادر فنی مجربی است. ما فقط برای کسب ۳ امتیاز این بازی به قم می‌رویم و امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی همچنین در مورد وضعیت داوری‌ها و برگزاری لیگ برتر گفت: خدا را شکر در حال حاضر لیگ ما خوب و منظم و لیگی پویا و شاداب است و از نظر داوری هم تا اینجا عملکرد خوبی داوران داشته‌اند.

سرمربی تیم حفاری اهواز در رابطه با وضعیت کنونی فوتسال و عدم حمایت مسئولین گفت: حقیقتاً بی‌مهری‌ها خیلی نسبت به فوتسال زیاد شده است شما ببینید بعد از اینکه تیم ملی مقام سوم را به دست آورد به جای اینکه بهتر شود این بی‌مهری‌ها کمتر و بدتر شد.

علاسوند گفت: البته ما عادت کردیم به این موضوع و همانطور که شما دیدید در چند شب پیش در دعوت از فوتبالی‌ها و انتخاب برترین‌های فوتبال اصلاً اسمی از فوتسال نبود. این موضوع نشان‌دهنده این است که برای فوتسال اهمیتی قائل نیستند. شما ببینید وقتی تیم ملی مقامی را در سطح کشور و یا جهان به دست می‌آورد چگونه همین آقایان با این تیم عکس یادگاری می‌گیرند و کسب عنوان این مقام را عملکرد کاری خود می‌دانند اما در این گونه مراسم‌ها هیچ خبری از فوتسالیست‌ها نیست. من مطمئنم اگر ان‌شاءالله باز قهرمان آسیا شدیم مجدداً‌ همین آقایان پیدا می‌شوند به عنوان مدعی و شعار حمایت از فوتسال را سر می‌دهند.

وی در پایان گفت: امیدوارم که مسئولین فکری به حال فوتسال این کشور کنند. همین فوتسال است که مهم‌ترین عنوان ورزشی توپی در تاریخ ایران را دارد و همیشه باعث سرافرازی و بالا بردن پرچم ایران عزیزمان می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.