کد خبر : 99572
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1396 - 23:50
-

ناظم‌الشریعه: نایب قهرمانی گیتی پسند نتیجه خوبی است/ کمتر از ۳ هفته وقت دارم تا تیم ملی را آماده کنم

ناظم‌الشریعه: نایب قهرمانی گیتی پسند نتیجه خوبی است/ کمتر از ۳ هفته وقت دارم تا تیم ملی را آماده کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه در مورد نائب قهرمانی گیتی پسند در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا گفت: «فوتسال در آسیا در حال رشد است و برخی از تیم‌ها هم در رده باشگاهی و هم در رده ملی پیشرفت‌های زیادی در سال‌های اخیر داشتند. گیتی پسند تمام تلاشش را کرد و کسب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه در مورد نائب قهرمانی گیتی پسند در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا گفت: «فوتسال در آسیا در حال رشد است و برخی از تیم‌ها هم در رده باشگاهی و هم در رده ملی پیشرفت‌های زیادی در سال‌های اخیر داشتند. گیتی پسند تمام تلاشش را کرد و کسب مقام نائب قهرمانی هم در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا رتبه بدی تلقی نمی‌شود و باید به کادر فنی و بازیکنان این تیم خسته نباشید گفت.»

وی در رابطه با این مساله که مردم از تیم‌های فوتسال توقع قهرمانی در آسیا را دارند افزود: «اینکه مردم همیشه از فوتسال توقع قهرمانی در آسیا را دارند نکته خوبی است و این نشان دهنده قدرت فوتسال ایران در آسیا است. اما ما باید به این مساله توجه کنیم که با چه ابزاری کار می کنیم. ما نسبت به تیم‌های دیگر آسیا ابزار و امکانات کافی را در فوتسال نداریم. به عنوان مثال همین تیم تایلندی که دو سال پیاپی با شکست تیم‌های ایران قهرمان آسیا می‌شود امکانات زیادی نسبت به بهترین باشگاه‌های ایران دارد.»

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص مشکلاتی که برای ارائه لیست تیم ملی برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا در ترکمنستان بوجود آمد بیان کرد: «من لیست تیم ملی را روز شنبه برای فدراسیون ارسال کردم و وظیفه خودم را به خوبی انجام دادم. اما اینکه در فدراسیون چه اتفاقی افتاد در حوزه اختیارات من نیست و فکر هم می‌کنم مشکل خاصی نباشد و با تلاش‌های آقای ساکت لیست تیم ملی برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا ارسال شده‌است.»

ناظم الشریعه در رابطه با شرایط تیم ملی برای حضور در رقابت‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان گفت: «در حال حاضر زمان کوتاهی برای آماده سازی تیم ملی داریم و کمتر از ۳ هفته وقت داریم تا تیم ملی را مهیای این مسابقات کنیم. برگزاری مسابقات منظم لیگ خیلی به تیم ملی کمک می‌کند. تیم ملی ثمره مسابقات لیگ است و هرچقدر لیگ پربارتر باشد تیم ملی قدرتمندتری داریم. ما باید این ۳ هفته مسابقات لیگ را با نظم بیشتری برگزار کنیم تا بازیکنان با شرایط خوبی در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت کنند.»

منبع:آنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.