کد خبر : 99664
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1396 - 19:47
-

پیروزی مس و تاسیسات/اولین برد شهرداری ساوه

پیروزی مس و تاسیسات/اولین برد شهرداری ساوه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته ششم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که در مهترین بازی ها تیم های تاسیسات دریایی و مس سونگون حریفان خود را شکست دادند. در تهران تاسیسات دریایی در حالی که با دو گل از شهروند ساری عقب بود در نهایت به برتری رسیدند.شاگردان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته ششم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که در مهترین بازی ها تیم های تاسیسات دریایی و مس سونگون حریفان خود را شکست دادند.

در تهران تاسیسات دریایی در حالی که با دو گل از شهروند ساری عقب بود در نهایت به برتری رسیدند.شاگردان اسماعیل پور قدر بازی پیش افتاده را ندانسته و با نتیجه ۳بر ۲ مغلوب شدند تا تاسیسات به چهارمین برد پیاپی خود دست پیداکند.

در دیگر بازی پایتخت در شهر قدس تیم های مس سونگون و پارسیان با هم روبرو شدند.مسی ها با گل زودهنگام حمید احمدی از میزبان خود پیش افتادند و این نتیجه را تا دقایق پایانی حفظ کردند تا گل دوم این تیم توسط فرهاد فخیم کار تیم میزبان را تمام کند.

در ساوه جدال تیم های شهرداری ساوه با مقاومت البرز با برتری قاطع ۴بر یک میزبان همراه بود تا ساوجی ها به اولین برد خود در لیگ دست پیدا کنند.

در قرچک تیم مقاومت میزبان هیات فوتبال قم بود که این بازی را قرچکی ها دو بار از مهمان خود عقب افتادند اما در نهایت با نتیجه تساوی به کار خود پایان دادند.

همچنین دو دیدار از ساعت ۱۶/۳۰ آغاز شد که در یکی از این بازی‌ها، تیم فرش آرای مشهد در سالن شهید بهشتی از لبنیات ارژن شیراز میزبانی می‌کرد و در حالی که ابتدا با یک گل عقب افتاده بود اما در ادامه هفت گل به ثمر رساند و با کسب سومین برد خود، موقتا به صدر جدول رسید. برای فرش آرا در این دیدار مصطفی طیبی(۳ گل)، علی فاخر، حامد عبداللهی، قدرت بهادریو سعید سروری گلزنی کرده و محمد بیضایی‌نژاد نیز هر دو گل ارژن شیراز را به ثمر رساند.دومین بازی امروز نیز پرگل بود و دو تیم آتلیه طهران قم و حفاری اهواز به تساوی سه بر سه رضایت دادند.در این دیدار روح الله ایثاری و سعید قلندری(۲ گل) برای آتلیه و شهاب طالبی(۲گل) و فرید نمازی نیز برای حفاری اهواز گلزنی کردند.

در آخرین بازی هفته ششم فردا گیتی پسند اصفهان مهمان آذرخش بندرعباس است.

نتایج و گلزنان بازی های امروز به شرح زیر است:

هفته ششم لیگ برتر- جمعه ۱۳ مرداد
زمان بازی وضعیت گلزنان حاشیه
۱۶:۳۰ آتلیه قم ۳-حفاری اهواز ۳ نتیجه نهایی قم:ایثاری-قلندری(۲)-اهواز: طالبی(۲)-نمازی
۱۶:۳۰ فرش‌آرا مشهد۷ -ارژن شیراز ۲ نتیجه نهایی فرش: مصطفی طیبی(۳)، فاخر،عبداللهی،بهادری،سروری- ارژن:بیضایی نژاد
۱۸ پارسیان صفر- مس سونگون ۲ نتیجه نهایی مس: احمدی، فخیم
۱۸ مقاومت قرچک ۲- هیات فوتبال قم ۲ نتیجه نهایی قرچک:رهنما،خوشنما-قم: کرمانی،رمضانی
۱۸ شهرداری ساوه ۴- مقاومت البرز ۱ نتیجه نهایی ساوه: بابایی(۲)،کریمی(۲)- البرز:سهیلی
۱۸ تاسیسات دریایی ۳- شهروند ساری ۲ نتیجه نهایی تاسیسات: اولاد قباد،وفایی(۲)- ساری:ابراهیمی-کرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.