کد خبر : 99786
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1396 - 14:48
-

شمسایی: سعی می‌کنیم حریف خطرناکی برای مدعیان باشیم/ تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است

شمسایی: سعی می‌کنیم حریف خطرناکی برای مدعیان باشیم/ تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد پیروزی تیمش در هفته ششم لیگ برتر فوتسال مقابل شهروند ساری اظهار داشت: بازی سختی را پیروز شدیم، ما ۱۵ روز در شرایط بازی نبودیم و جاوید و جعفری هم مصدوم بودند. با این شرایط ما بازی را بد شروع کردیم و ۲ گل خوردیم اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد پیروزی تیمش در هفته ششم لیگ برتر فوتسال مقابل شهروند ساری اظهار داشت: بازی سختی را پیروز شدیم، ما ۱۵ روز در شرایط بازی نبودیم و جاوید و جعفری هم مصدوم بودند. با این شرایط ما بازی را بد شروع کردیم و ۲ گل خوردیم اما توانستیم خیلی خوب به بازی برگردیم.

وی ادامه داد: تیم باتجربه‌ای داریم که برعکس فصل گذشته خوب گل می‌زنیم اما راحت هم گل می‌خوریم، ما باید بدانیم همیشه نمی‌توانیم مثل بازی با ساری به بازی برگردیم و بازی برده را با برد عوض کنیم. در کل ۲ بازی بعدی ما با ارژن و آذرخش سخت است که نتایج آن بسیار مهم است.

مربی – بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در واکنش به اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند تیمش جوان است و با تیم جوان هم نمی‌شود قهرمان شد، گفت: اتفاقا به ما «انگ» پیری می‌زنند! در حالی که تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. البته از همان ابتدا هم گفتم که مس سونگون و گیتی‌پسند شانس اول قهرمانی هستند ما هم با توجه به کسری بودجه‌ای داشتتیم می‌خواهیم عملکرد خوبی در لیگ داشته باشیم.

شمسایی خاطرنشان کرد: ما مانند تیم‌های دیگر شرایط این را نداریم که بازهم بازیکن خارجی اضافه کنیم به خاطر همین با همین بازیکنان خوبی که داریم سعی می‌کنیم حریف خطرناکی برای مدعیان باشیم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.