کد خبر : 99833
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1396 - 10:39
دسته‌بندی نشده
-

هیچ، نتیجه تقلای ۹ ماهه ترابیان!

هیچ، نتیجه تقلای ۹ ماهه ترابیان!
عباس ترابیان در 9 ماه اخیر مانور زیادی روی بازی دوستانه ایران و قزاقستان داد اما امروز مشخص شد قزاق‌ها پاسخ رد به ایران داده اند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ آذرماه ۱۳۹۵ بود که خبر دور زدن کمیته فوتسال توسط اوکراینی‌ها رسانه ای شد و این تیم درجه دو اروپایی در حالی که وعده برگزاری بازی دوستانه با ایران را داده بود، در دقیقه نود اعلام کرد تنها با تیم ملی امید خود به ایران می‌آید. به دنبال این اتفاق عباس ترابیان در مصاحبه ای اعلام کرد جای نگرانی نیست و مذاکرات شخصی خود را با قزاقستان آغاز کرده است تا تیم ملی در شهریور ۱۳۹۶ و قبل از مسابقات داخل سالن آسیا به مصاف این تیم برود.

قزاقستان اخیرا خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی فوتسال اروپا معرفی کرده و کمیته فوتسال و به خصوص عباس ترابیان در ۹ ماه اخیر مانور زیادی روی بازی دوستانه ایران و این تیم داد اما امروز مشخص شد قزاق‌ها پاسخ رد به ایران داده اند!

شنیده می‌شود کادرفنی تیم ملی که حساب ویژه ای روی این بازی کرده بود، از لغو آن به ستوه آمده و خود برای انتخاب جایگزین این بازی، با چهار کشور وارد مذاکره شده است.

گرجستان، روسیه، اوکراین و آذربایجان چهار کشوری هستند که مدنظر ناظم الشریعه قرار دارند. همچنین یکی از گزینه های کادرفنی تیم ملی سفر به روسیه و بازی با تیم های باشگاهی این کشور است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

اقا این اقای محترم ترابیان فقط برای خودش میخواست مسافرت جور بکنه اینم که بدبختانه نشده است و خیلی ناراحت شدیم