کد خبر : 99925
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 11:21
-

روزپیکر:اگر این شرایط باشد قطعاً ما دیگر در لیگ نمی‌توانیم شرکت کنیم/بازیکنان آذرخش هر روز یکی یکی در حال کم شدن هستند!

روزپیکر:اگر این شرایط باشد قطعاً ما دیگر در لیگ نمی‌توانیم شرکت کنیم/بازیکنان آذرخش هر روز یکی یکی در حال کم شدن هستند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس به دلیل مشکلات مالی تیمش تهدید به کناره‌گیری از لیگ برتر فوتسال کرد. عباس روزپیکر در رابطه با بازی روز جمعه تیم‌های فوتسال آذرخش بندرعباس و شهروند ساری و همچنین آخرین وضعیت تیم آذرخش گفت: من در رابطه با چه بازی باید صحبت کنم، بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس به دلیل مشکلات مالی تیمش تهدید به کناره‌گیری از لیگ برتر فوتسال کرد.
عباس روزپیکر در رابطه با بازی روز جمعه تیم‌های فوتسال آذرخش بندرعباس و شهروند ساری و همچنین آخرین وضعیت تیم آذرخش گفت: من در رابطه با چه بازی باید صحبت کنم، بازی که هنوز معلوم نیست قرار است در کجا به میدان برویم؟

وی در ادامه، گفت: ما اصلاً بعد از بازی هفته قبل خود تمرینی نداشتیم که بخواهیم تیمی را آنالیز کنیم یا برای مسابقه‌ای خودمان را آماده کنیم. مشکلات مالی تیم آذرخش را از پای در آورده است و سرنوشت مشخصی ندارد.

سرمربی تیم آذرخش، گفت: حتی امروز ما به برگزاری جلسه هیأت مدیره باشگاه دلمان را خوش کرده بودیم که حداقل خروجی داشته باشیم اما متأسفانه این جلسه برگزار نشد و ما هم برای آینده خود کمی نگران شدیم و هنوز نمی‌دانیم تکلیف‌مان در مسابقات لیگ چگونه است. طبق قوانین لیگ اگر ما شرکت نکنیم قانون این اجازه را به سازمان لیگ می‌دهد که تیم ما را از گروه مسابقات حذف کند.

روزپیکر، گفت: واقعاً آدم متأسف می‌شود برای یک استانی که از لحاظ مالی شرایط مساعدی هم دارد که سرنوشت جوانان این شهر و علاقه‌مندان به ورزش فوتسال با بی‌ارزش خواندن آنها به مسیر نابودی گرفته شده است.

وی همچنین در رابطه با حضور رفیعی مدیرعامل باشگاه، گفت: از زمان حضور ایشان که از نیم‌فصل قبل به تیم آمدند تا پایان فصل عملکرد خوبی داشتند حتی امسال ما توانستیم بازیکنان بسیار خوبی را جذب کنیم و فکر می‌کردیم که تنها سالی است که ما نگرانی کمبود بازیکن نداریم اما به یکباره همه چیز برعکس شد و نمی‌دانم چه موضوعی پیش آمده که الان دو روز است به دنبال مدیرعامل هستم و ایشان پاسخگو نیست و حتی جواب تلفن من را نمی‌دهد.

وی در پایان، گفت: اگر این شرایط باشد قطعاً ما دیگر در لیگ نمی‌توانیم شرکت کنیم. الان در تیم آذرخش بازیکنانی وجود دارند که دو فصل قبل و یک فصل قبل از باشگاه طلبکارند و یا بازیکنانی که امسال باشگاه جذب کرده هنوز طلب خود را نگرفته‌اند و بازیکنان آذرخش هر روز یکی یکی در حال کم شدن هستند. امیدوارم مسئولین استان بندرعباس به این موضوع ورود کنند به دلیل اینکه این تیم متعلق به مردم بندرعباس است. به هر حال رشته فوتسال در این استان جوانان علاقه‌مند بسیاری را به خود جذب کرده و اگر عدم حمایت مسئولین باشند قطعاً سرنوشت این جوانان هم معلوم نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

از وقتی وارد مسابقات لیگ برتر شدید همیشه از مشکلات مالی دم زدید
اگر مسئولین استان هرمزگان توان اداره یا پیدا کردن اسپانسر برای تیم را ندارند شما زیاد به خودت زحمت نده و تیم را به استانی دیگر واگذار کن
هر چند این کار برای شما که با خون دل تیم را به اینجا رساندید سخت است
اما از این خیلی بهتر است که برای خودتان جنگ اعصاب و روانی براه بیاندازی
واگذار کن برادر من
هم خیال شما راحت خواهد شد هم خیال مسئولین

نام ... چهارشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

خاک

چوکو شاه حسینی چهارشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

تنها دلخوشی امید و سرگرمی جوونها و مردم بندرعباس همین آذرخشه ، مسئولین بی کفایت و بی عرضه استان واقعا خجالت بکشید ، هزینه و پول واسه . . . شما هست اما خرج کرد برای ورزش و آینده جوونهای شــــهر نیست ، خدایش این در آمد میلیاردی اسکله شهید رجایی ، پالایشگاه ، فولاد هرمزگان ، کشتی سازی ، آلومنیوم المهدی ، هرمز آل گاز سرخون و قشم و . . . ده ها منبع درآمد استان که واسه اداره یه کشور کافیه کجا میره ؟ ؟ ؟ فقط دود آلودگی و ترافیک جاده ها و هر چند وقت یه تصادف مرگبار و کشته شدن مردم شهر حق ماست . . .خیلی تلخه که ورودی شهر بندرعباس نوشته { { { { قـــــــطــب اقــــــتصادی کـــشور } } } } اما سهم مردم و جوونهای شهرش هیچی نیست ، خدایش هزینه اداره یه تیم فوتسال حق جوونهای بندرعباس نیست ؟؟؟ تیمی که اینقدر مردم دوستش دارن و هر بازی توی گرمای ۵۰درجه و شرجی میآن سال واسه تشویق تیم ، حیف زحمتها و خوون دل خوردن های شما آقا روزپیکر و بازیکنا که تیم و با چندتا جوون بومی و بی ادعا از زمین آسفالت و لیگ جووانان رسوندین ب سطح اول فوتسال کشور و لیگ برتر ، اینجا فقط مردم و هوادارها قدر تیم و میدونن و مسئولین بندرعباس مــــردن ،خـــــــــــــــدایـــــــــــــــــــــا . . . خودت یه نظری کن و امید یه شهر و ناامید نکن