کد خبر : 99937
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 11:59
-

سودای ورود به شواری شهر به قیمت نابودی فوتسال

سودای ورود به شواری شهر به قیمت نابودی فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فوتسال با توجه به محبوبیت در بین مردم به خصوص شهرستان ها، موقعیت مناسبی برای مدیران ایجاد می کند تا یک شبه ره ۱۰۰ ساله را طی کنند. مدیران باشگاه ها بعد از چند فصل حضور در کنار تیم و عمکلرد نسبتا مثبتی که از خود به جای می

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فوتسال با توجه به محبوبیت در بین مردم به خصوص شهرستان ها، موقعیت مناسبی برای مدیران ایجاد می کند تا یک شبه ره ۱۰۰ ساله را طی کنند. مدیران باشگاه ها بعد از چند فصل حضور در کنار تیم و عمکلرد نسبتا مثبتی که از خود به جای می گذارند، تغییر مسیر داده و از شهرت خود برای به دست آوردن مناصب سیاسی سوء استفاده می کنند.

حضور این مدیران در مناصب کلان کشوری، می تواند به نفع فوتسال بوده و ممکن است باعث توسعه و تجهیز تیم ها شود اما در فوتسال این اتفاق به ندرت افتاده است.

۱-هومن رفیعی بندری:

هومن رفیعی بندریمدیری که از سال ۱۳۹۵ به مدت تنها یک نیم فصل در کنار تیم آذرخش سرخون حضور داشت و از همان نیم فصل به بهترین شکل بهره برداری سیاسی کرد. رفیعی بعد از چهره شدن در کنار تیم آذرخش، به شورای شهر بندرعباس راه یافت و در نقل و انتقالات نیم فصل نیز با خرید بازیکنان شاخص، حسابی تیم را در گرداب بدهی های سنگین گرفتار کرد. او بعد از ۶ هفته از شروع لیگ، به طور کامل از دسترس خارج شده و حتی به تماس تلفنی سرمربی تیم هم پاسخ نمی دهد.

۲- سعید نجاریان ساروی:

نجاریانمدیرعامل باشگاه شهروند ساری هر چند به تازگی وارد شورای شهر نشده اما حضورش در عرصه سیاست را به طور کامل مدیون فوتسال است. فعالیت های انتخاباتی نجاریان امسال حسابی برای شهروند دردسر درست کرد. شهروند تا آستانه شروع لیگ برتر دست روی دست گذاشته بود تا تکلیف انتخابات شورای شهر ساری مشخص شود. حتی بعد از برگزاری انتخابات نیز به دلیل احتمال ابطال آن، تا مدت ها سایه ترس بر سر تیم وجود داشت. ثمره سیاسی شدن نجاریان، کاهش بودجه امسال شهروند، دیر بسته شدن تیم، نبود مدیرعامل در کنار تیم و نداشتن تمرین قبل از لیگ است.

۳- محمد مرتضوی نژاد:

محمد مرتضوی نژادشن سا ساوه از قدیمی ترین تیم های فوتسال را با یک نام می شناختند: «محمد مرتضوی نژاد»؛ اما مطرح شدن این نام در ساوه بلای جان فوتسال این شهر شد و با ورود مرتضوی نژاد به شورای شهر، شن سا هم برای همیشه از فوتسال رفت.

۴- شهرام دبیری:

دبیری دکتر شهراممدیرعامل باشگاه دبیری تبریز نیز یکی از چهره های شاخص فوتسالی است که توانسته در شورای شهر تبریز کرسی داشته باشد. هر چند او به واسطه حضورش در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در تبریز دارای شهرت است اما فوتسال را عامل اصلی شناخته شدن او در شهرش می دانند. دبیری را باید جزو معدود مدیرانی دانست که با ورود به شورای شهر، اوضاع تیم فوتسالش بهبود پیدا کرد. این تیم در سال های اخیر موفقیت هایی کسب کرد که در تمام دوران حضورش در فوتسال کسب نکرده بود. با این حال از یک سو نیز گفته می شود اگر شهرام دبیری در شورای شهر نبود، شاید هیچ گاه تیم فوتسال دبیری از لیگ کنار نمی کشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.