کد خبر : 99951
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 12:33
-

لیگ، بهترین برنامه ریزی را دارد اما شما باور نکنید!

لیگ، بهترین برنامه ریزی را دارد اما شما باور نکنید!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، برنامه بازی های معوقه لیگ برتر فوتسال امروز اعلام شد اما بعد از یک اصلاحیه، همچنان برنامه دارای نقص است. ابتدا برنامه زیر منتشر شد: جمعه:٩۶/٠۶/٢۴ آتلیه طهران قم _ مقاومت قرچک پارسیان شهر قدس _ شهرداری ساوه گیتی پسند اصفهان _ تأسیسات دریایی ایرانیان اما دقایقی بعد تاریخ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، برنامه بازی های معوقه لیگ برتر فوتسال امروز اعلام شد اما بعد از یک اصلاحیه، همچنان برنامه دارای نقص است. ابتدا برنامه زیر منتشر شد:

جمعه:٩۶/٠۶/٢۴
آتلیه طهران قم _ مقاومت قرچک

پارسیان شهر قدس _ شهرداری ساوه

گیتی پسند اصفهان _ تأسیسات دریایی ایرانیان

اما دقایقی بعد تاریخ بازی گیتی پسند تغییر کرد چرا که ملی پوشان گیتی پسند و تاسیسات دریایی باید در تاریخ ۲۴ شهریور با تیم ملی به ترکمنستان بروند.

برنامه جدید نیز برای این بازی دچار مشکل است. کمیته فوتسال جمعه ۲۹ مهر را برای برگزاری بازی گیتی پسند و تاسیسات دریایی مشخص کرده است. در حالی که ۲۹ مهر، شنبه است و به این ترتیب همچنان ابهام در تاریخ برگزاری این بازی وجود دارد.

مسئولان کمیته فوتسال پیش از شروع لیگ، برنامه ای را در اختیار تیم ها قرار داده و تاکید کردند این برنامه تغییر نخواهد کرد. این برنامه به قدری قوی نوشته شده که تاکنون بارها تغییر کرده است. آخرینش مربوط به امروز است که برنامه بازی های هفته دهم نیز تغییر کرد چرا که مسئولان به تقارن بازی های این هفته با عید قربان توجه نکرده بودند!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.