کد خبر : 100038
تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1396 - 21:39
-

سلفی با باخت!

سلفی با باخت!

پایگاه خبری فوتسال ایران– یادداشت  وقتی بعد از بازی ارژن و تاسیسات دریایی حال و هوای تماشاگران شیرازی را نگاه می کردم، احساس عجیبی داشتم. کسی از باخت ارژن ناراحت نبود. نه اینکه نسبت به تیم شهرشان بی تفاوت باشند….نه؛ بلکه تماشاگرها می دانستند توان فوتسال شیراز بیش از این نیست. بعد از بازی هم

پایگاه خبری فوتسال ایران– یادداشت 

وقتی بعد از بازی ارژن و تاسیسات دریایی حال و هوای تماشاگران شیرازی را نگاه می کردم، احساس عجیبی داشتم. کسی از باخت ارژن ناراحت نبود. نه اینکه نسبت به تیم شهرشان بی تفاوت باشند….نه؛ بلکه تماشاگرها می دانستند توان فوتسال شیراز بیش از این نیست.

بعد از بازی هم کلی وحید شمسایی و بقیه ستاره های تاسیسات را تشویق کردند و تا می توانستند با آن ها عکس سلفی گرفتند. اما به راستی چرا باید شهری که این همه پشتوانه و استعداد فوتسالی دارد به این روز بیفتد؟
کمی به عقب تر برگردیم. صدرا تیم قدیمی و با ریشه فوتسال شیراز به راحتی هر چه تمام تر به گیتی پسند واگذار شد. ستاره ها یکی پس از دیگری از این شهر رفتند. در این میان تیم های مختلفی برای فوتسال سرمایه گذاری کردند ولی هیچکدام بیشتر از چند سال دوام نیاوردند. تنها شرکتی که ماند و جنگید، ارژن بود که در این چند سال یک تنه جور فوتسال شیراز را کشید. البته از شما چه پنهان که با این وضع چندان هم نباید به ادامه حیات ارژن امیدوار بود.
با این حال مشکل از کجاست؟ یک شهر با این همه استعداد فوتسالی، از سرمربی تیم سوم جهان گرفته تا بازیکنان درجه یک فوتسال را در خود جای داده اما چرا باید به این حال و روز بیفتد؟
اگه شناختی اندک از وضعیت مدیریت ورزش و فوتبال در شیراز داشته باشید، این وضعیت چندان برایتان غریبه نخواهد بود. از لیگ های پایه گرفته تا مسابقات جام رمضان، در بدترین شکل ممکن برگزار می شود.
چه باید کرد؟ چه باید گفت از بهترین بازیکنان این شهر که یک فصل تمام در بالاترین سطح فوتسال ایران بازی می کنند و دستمزدشان یک جفت کفش یا عصب کشی دندان است؟! چه باید کرد تا مسئولان به جای درآمدزایی خود، به فکر دلسوزی برای جوان های شهر باشند.
تیمی را سراغ داشتیم که جوان هایی که از زندان اصلاح و تربیت آزاد می شدند را جمع کرده و در مسابقات استانی شرکت می داد اما بلایی به سر آن ها آوردند که دیگر در هیچ سالنی پایشان را نمی گذارند.
از این دست ماجراها در شیراز بسیار و فرصت گفتنشان اندک…

به امید روزی که هیچ سوژه ای جز موفقیت های فوتسال شهرمان برای گفتن نداشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی جمعه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

سلام.به نظر می رسه این گزارشگر محترم توی سالن نبودن!برادر محترم تیم تاسیسات با این همه بازیکن و یک لشگر همراه سی و هشت دقیقه اسیر ارژن بود مردم شعور دارن بنابراین ناراحت نیستن چون معنی فوتسال خوب را میفهمن.چرا برای مردم ایران اینارو نمیگی؟ البته با بخش عدم حمایت مسولین از ارژن موافقم دو ماه حمایت و پرداخت صد ملیون به این تیم باعث نجات تنها نماینده لیگ برتری استان فارس میشه.

اریایی جمعه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸

متاسفانه عدم مدیریت تمام تیم های شیراز رو نابود کرد

هوادار شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱:۴۱

امسال چه ارژن تو لیگ بمونه چه نمونه آخرین سال تیم داری این شرکت هست و باید با آخرین سهمیه لیگ برتر استان فارس خدا حافظی کنیم

ارژنی شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲:۴۱

چی میشه گفت