کد خبر : 100052
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1396 - 9:50
-

افضل:بازی خوبی مقابل ساوه نداشتیم/فرقی نمی‌کند بازیکنی که می‌گیرم اهل کجا باشد مهم پر کردن نقاط ضعف است

افضل:بازی خوبی مقابل ساوه نداشتیم/فرقی نمی‌کند بازیکنی که می‌گیرم اهل کجا باشد مهم پر کردن نقاط ضعف است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل در مورد پیروزی ۵ بر ۳ گیتی‌پسند مقابل شهرداری ساوه گفت: به نظر من بازی خوبی نبود و تیم ما نتوانست خود را بر بازی مسلط کند اما برعکس ساوه تیم خیلی خوبی بود و بازیکنان جنگنده ای داشت. آنها کار تیمی را خوب انجام می‌دهند. وی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل در مورد پیروزی ۵ بر ۳ گیتی‌پسند مقابل شهرداری ساوه گفت: به نظر من بازی خوبی نبود و تیم ما نتوانست خود را بر بازی مسلط کند اما برعکس ساوه تیم خیلی خوبی بود و بازیکنان جنگنده ای داشت. آنها کار تیمی را خوب انجام می‌دهند.

وی در ادامه گفت: ما در نیمه اول ۳ بر ۲ عقب بودیم و خدا را شکر با فشاری که بچه‌ها در نیمه دوم به روی تیم ساوه آوردند توانستند علاوه بر جبران گل خورده پیروز میدان هم شوند.

سرمربی تیم گیتی‌پسند گفت: ما باید از هفته آینده بیشتر بر روی شرایط روحی و روانی تیم کار کنیم و همچنین باید رو به تاکتیک حمله و دفاع برویم و بیشتر روی این موضوع تمرکز کنیم.

وی در پاسخ به سوالی که آیا گیتی‌پسند به دنبال جذب یک بازیکن برزیلی است، گفت: برای ما فرقی ندارد که بازیکن کجایی باشد و تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که یک جای خالی داریم و آن را پر کنیم، البته بازیکنی که باید جذب کنیم بتواند نقاط ضعف تیم ما را پر کند و این بازیکن با تیم هماهنگ باشد و در این صورت است که ما یک نفر باقی مانده خود را تکمیل می‌کنیم.

وی در پایان درمورد وضعیت لیگ و داوری‌ها گفت: خدا را شکر همه تیم‌ها توانسته‌اند خودشان را به خوبی در لیگ پیدا کنند و در حال حاضر لیگ منظم و خوبی داریم و همچنین شرایط داوری‌ها هم فعلا خوب و مشکلی ندارد و امیدوارم که روز به روز لیگ ما پویاتر و شاداب‌تر شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

دیگه خسته شدیم از بس گفتیم بازی افتضاح بود. واقعا خجالت آور بود. نیمه اول گیتی داغون بود.

نام ... شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶

گل سوم گیتی که باعث بازگشت به بازی شدبه نظر اشتباه داور در اعلام کرنر به سود گیتی بود چون توپ با برخورد به پای عروجی به بیرون رفت

نام ... شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

چهار گل گیتی روی استفاده اشتباه بازیکنان ساوه و خلاقیت بازیکنان گیتی بود یعنی اگر تیمی اشتباه نکند و توپ لو ندهد ….

نام ... شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲

افضل هییییییییییچ تاکتیکی نداره و گیتی فقط داره از رو تکنیک فردی امتیاز میگیره.کاش محمد کشاورز خودش تیما دس بگیره وگرنه جلو تاسیسات و مس به مشکل میخوریم.در ضمن تا وقتی هم بلیط فروشی انجام بشه هیشکی تشویق نمیکنه و خبری از لیدر نیس

علی یکشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

همین الان هم تیم دست کشاورز و حسن زاده و اسماعیل پور…اگر اینا نباشند که تیم گیتی باید برای مقام هشتم و نهمی بجنگه.
تو کدوم بازی بوده که حسن زاده و اسماعیل پور کار را در نیاورده باشند؟
این دوتا را بذار کنار اونوقت ببین افضل چقدر هنر داره

نام ... دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۱۵

مرموزتر از آقای کشاورز وجود نداره