کد خبر : 100119
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1396 - 11:55
-

بی غم:به خوبی توانستیم یکی از بهترین تیم های لیگ را شکست دهیم/هیچ وقت نمی‌توان از قبل پیش بینی کرد که در مقابل تیمی پیروز هستیم

بی غم:به خوبی توانستیم یکی از بهترین تیم های لیگ را شکست دهیم/هیچ وقت نمی‌توان از قبل پیش بینی کرد که در مقابل تیمی پیروز هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم بعد از پیروزی سه بر صفر تیم فوتسال مس سنگون مقابل فرش‌آراء مشهد، اظهار داشت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود و توانستیم صدر جدول را پس بگیریم و ان‌شاالله سعی می کنیم که همین روند را تا آخر فصل ادامه دهیم. وی ادامه داد: دیروز از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم بعد از پیروزی سه بر صفر تیم فوتسال مس سنگون مقابل فرش‌آراء مشهد، اظهار داشت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود و توانستیم صدر جدول را پس بگیریم و ان‌شاالله سعی می کنیم که همین روند را تا آخر فصل ادامه دهیم.

وی ادامه داد: دیروز از این بازی استقبال خیلی خوبی شده بود و تماشاگران تبریزی واقعاً سنگ‌تمام گذاشتند. همانطور که اطلاع دارید فرش‌آراء یکی از تیم‌های خوب لیگ است و بازیکنان کادر فنی این تیم به خوبی فوتسال را می‌شناسند و بازی می کنند و همین موضوع شرایط بازی را برای ما خیلی راحت‌تر کرده بود.

سرمربی تیم مس سنگون افزود: تیم فرش‌آراء با توجه به پیروزی ۷ بر ۳ هفته قبل خود مقابل ارژن شیراز از روحیه خوب و بالایی برخوردار بودند، اما بازیکنان ما هم به خوبی توانستند بازی را در دست بگیرند و پیروز شوند.

بی غم ادامه داد: ما به خوبی در دقایق اول بازی توانستیم دو گل بزنیم و بازی را تا آخر کنترل کنیم و یک گل دیگر بزنیم البته ناگفته نماند این بازی، بسیار سخت و خیلی پر رفت و آمد بود و تیم ما در هر دو نیمه ۵ خطا شده بود که همین موضوع باعث شد ما کمی به عقب بنشینیم.

وی افزود: در کل من از بچه‌های تیمم راضی هستم و خدا را شکر بازیکنانم امروز فعل خواستن را صرف کرده بودند و به خوبی توانستیم  مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ پیروز شویم.

وی همچنین در مورد وضعیت تیم‌های در لیگ برتر،‌گفت: همانطور که قبلاً‌ گفته بودم از هفته پنجم به بعد تیم‌ها خودشان را پیدا می‌کنند و به شکل کامل‌تری در لیگ حضور می‌یابند، الان وضعیت همانطور است و واقعاً‌ هیچ وقت نمی‌توان از قبل پیش بینی کرد که در مقابل تیمی از قبل پیروز هستیم. تیم‌های لیگ واقعاً امسال سطح بالایی دارند و همین موضوع باعث شده که لیگی خوب و با نشاطی داشته باشیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.