کد خبر : 100057
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1396 - 9:54
-

شمسایی:شیرازی‌ها برای میزبانی سنگ تمام گذاشتند/مقابل ارژن شیراز برخلاف دیدارهای قبلی سنت‌شکنی کردیم

شمسایی:شیرازی‌ها برای میزبانی سنگ تمام گذاشتند/مقابل ارژن شیراز برخلاف دیدارهای قبلی سنت‌شکنی کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره پیروزی ۳ بر صفر تیم فوتسال تاسیسات دریایی مقابل ارژن شیراز گفت: جا دارد اول از مردم خوب شیراز تشکر ویژه کنم که علاوه بر تشویق تیم‌شان، بنده و تیم تاسیسات را هم مورد تشویق خود قرار دادند و با حضور خود در سالن مسابقات باعث دلگرمی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره پیروزی ۳ بر صفر تیم فوتسال تاسیسات دریایی مقابل ارژن شیراز گفت: جا دارد اول از مردم خوب شیراز تشکر ویژه کنم که علاوه بر تشویق تیم‌شان، بنده و تیم تاسیسات را هم مورد تشویق خود قرار دادند و با حضور خود در سالن مسابقات باعث دلگرمی هر دو تیم شدند.بازی خوبی بود و این پنجمین برد پیاپی ما بود که در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر داشتیم.

وی در ادامه گفت: ما توانستیم با یک بازی حساب شده در ۱۵ دقیقه اول اولین گل خود را بزنیم و برعکس دو بازی قبلی خود که گل اول را می خوردیم در شیراز به خوبی توانستیم که گل بزنیم و از گل محافظت کنیم.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی گفت: ارژن یکی از تیم‌های خوب ایران و با ریشه است و مقابل ما هم خیلی خوب بازی کرد، اما متاسفانه مدتی است که به دلیل وضعیت مالی بد این باشگاه دچار بحران شده که امیدوارم هر چه زودتر مسئولان باشگاه و شهر شیراز برای این تیم خوب و با کیفیت چاره ای کنند.

آقای گل جهان گفت:  هر دو تیم فرصت‌های گلزنی زیادی داشتند و خدا را شاکرم در دقایق پایانی بازی گل دوم را زدیم تا خیال‌مان بابت ۳ امتیاز آسوده شود،اما متاسفانه بعد از گل دوم  تیم ما برای دقایقی خوب نبود که واقعا جا دارد از دروازه بان خوب خودمان مصطفی نظری که در دقایقی که ما خوب نبودیم وی با عکس‌العمل‌هایش خوب ناجی دروازه تأسیسات شود.

وی در پاسخ به سوالی که تماشاگران زیادی در بدو ورود شما به شیراز و همچنین در پایان این مسابقه برای گرفتن عکس سلفی و یادگاری هجوم آورده بودند گفت: واقعا خدا را شاکرم هر عزت و آبروی دست خودش است. بالاخره خدا این عزت و آبرو را به من داده که این چنین مورد لطف مردم خوب ایران به خصوص شهر شیراز قرار گیرم و واقعاً جا دارد از مردم  مهمان نواز و خوب این شهر که من را این همه مورد لطف علاقه خود قرار دادند تشکر قدردانی نمایم.

وی در پایان در مورد داوری این مسابقه گفت: من هیچ وقت در رابطه با موضوع داوری صحبت نمی‌کنم اما در دیدار مقابل ارژن شیراز واقعاً داوران مسابقه عملکرد خوبی داشتند چون آنها از بهترین‌های ایران هستند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.