کد خبر : 100048
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1396 - 1:11
دسته‌بندی نشده
-

علاسوند:به خاطر کسب تساوی از مردم عذرخواهی می کنم

علاسوند:به خاطر کسب تساوی از مردم عذرخواهی می کنم
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت:بابت کسب نتیجه تساوی برابر پارسیان شهر قدس از مردم خصوصا طرفداران این تیم عذرخواهی می کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیاوش علاسوند روز جمعه پس دیدار بین دو تیم ملی حفاری و پارسیان شهر قدس اظهار کرد: خیلی بد بازی کردیم و نتیجه ای در خور شان نام ملی حفاری کسب نکردیم که از این موضوع بسیار ناراحت هستم.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با بیان این که روز بسیار بدی را سپری کردیم افزود: من نمی دانم چه بگویم چرا که اصلا انتظار کسب این نتیجه را نداشتم اما باید بگویم که مسئولیت این نتیجه به گردن من است.
وی با بیان این که بازیکنانم تمام تلاش خود را انجام دادند اما به آن چیزی که خواستیم نرسیدیم افزود: متاسفانه ما در امر گلزنی با مشکلات بسیاری مواجه هستیم و همین امر موجب فشار بیش از حد به تیم می شود که باید این نقیصه را برطرف کنیم.
علاسوند در خصوص عملکرد دروازه بان حریف گفت: عملکرد دروازه بان پارسیان بسیار خوب بود اما این موضوع دلیل نمی شود که ما نتیجه لازم را کسب نکنیم زیرا ما یک مجموعه بزرگ هستیم و انتظارات از تیم ما بسیار بالا است.
وی در پایان گفت: قطعا در آینده با هماهنگی بیشتری که بین بازیکنان بوجود خواهد آمد نتایج بهتری کسب خواهیم کرد و سعی خواهیم کرد مشکل گلزنی تیم را برطرف کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶

هیچ عیبى نداره توانایى این تیم بیشتر از اینه با تلاش بیشتر تیم به روزاى خوب خود بر میگرده