کد خبر : 100044
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1396 - 1:02
-

محمدی:فشار بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا روی عملکردمان تأثیر داشت

محمدی:فشار بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا روی عملکردمان تأثیر داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سپهر محمدی بعد از پیروزی مقابل شهرداری ساوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود و بازیکنان ما در نیمه اول تمرکز لازم را نداشتند و ۳ گل روی اشتباهات فردی دریافت کردیم اما خوب به بازی برگشتیم و موفق شدیم ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم. وی ادامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سپهر محمدی بعد از پیروزی مقابل شهرداری ساوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود و بازیکنان ما در نیمه اول تمرکز لازم را نداشتند و ۳ گل روی اشتباهات فردی دریافت کردیم اما خوب به بازی برگشتیم و موفق شدیم ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم.

وی ادامه داد: یک تیم هستیم و مهم نیست بازیکنان با‌تجربه یا کم‌تجربه در زمین باشند و مهم این است که بازی‌ها را خوب به پایان برسانیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم؛ نیمه اول تمرکز لازم را نداشتیم و رفته رفته بهتر شدیم و پیروزی را از آن خود کردیم.

سنگربان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان اضافه کرد: هنوز مقداری فشار روحی و خستگی‌ ناشی از جام باشگاه‌های آسیا که در ۲۰ روز ۷ بازی سنگین را انجام دادیم وجود داشت و طبیعی است بچه‌ها از نظر بدنی مشکل داشته باشند؛ کم کم خوب می‌شویم و ریکاوری می‌شویم و امیدوار هستم در پایان فصل نتیجه‌ای درخور مردم اصفهان به دست بیاوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.