کد خبر : 100137
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1396 - 16:02
-

نجاریان:سیاست هیات رئیسه دادن میزبانی پایه به باشگاه هاست نه تیم ها/تیم ملی بیشترین ضربه را به لیگ زده است/آقایان می گویند دوماه زودتر لیگ را تمام کنید/چه لزومی دارد تیم بزرگسالان در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت کند؟

نجاریان:سیاست هیات رئیسه دادن میزبانی پایه به باشگاه هاست نه تیم ها/تیم ملی بیشترین ضربه را به لیگ زده است/آقایان می گویند دوماه زودتر لیگ را تمام کنید/چه لزومی دارد تیم بزرگسالان در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت کند؟

سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بحثی که گفته می شود با نفوذ او میزبانی مسابقات لیگ برتر پایه ها از مشهد گرفته شده و به شهروند ساری داده شده است گفت: باید این بحث را بگویم که متاسفانه

سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بحثی که گفته می شود با نفوذ او میزبانی مسابقات لیگ برتر پایه ها از مشهد گرفته شده و به شهروند ساری داده شده است گفت: باید این بحث را بگویم که متاسفانه برخی تیم ها در رده پایه حضور دارند که باشگاه نیستند و تشکیلاتی ندارند و تنها یک تیم تشکیل می دهند و با هزینه ناچیزی در مسابقات شرکت می کنند و چون ساز و کار مشخصی ندارند بیشترین تخلفات نیز از سوی این تیم ها سر می زند.فلان رستوارن یا فلان مغازه دار تیم می زند و به راحتی در مسابقات شرکت می کند و مشکلاتی هم درست می شود در حالی که سیاست سازمان لیگ فوتسال حمایت از باشگاه هاست.متاسفانه چند باشگاه ما تیم پایه دارند و باشگاه هایی میثل گیتی پسند یا تاسیسات دریایی فعالیتی ندارند و ما باید آنها را ترغیب کنیم تا تیمداری کنند.

نجاریان افزود:سیاست هیات رئیسه این است که به سمت و سویی برویم که میزبانی به باشگاه ها برسد نه تیم هایی که فقط در یک رده فعالیت می کنند.خود من بارها از میزبانی شهرداری رشت در رده های پایه حمایت کردم چون آنها باشگاه هستند.در مورد مشهد هم تیمی که فقط در یک رده فعالیت می کند قصد میزبانی داشته در حالی که حق یک باشگاه است که به میزبانی برسد نه یک تیم کوچک.

مدیرعامل باشگاه شهروند ساری ادامه داد:برای ما تیم های پایه اهمیت دارد و از باشگاه های فعال در این زمینه در سالهای اخیر بودیم.همین چند روز پیش تیم بزرگسالان ما با تاسیسات در تهران بازی داشت اما من در ساری ماندم تا بازی جوانان را نگاه کنم و باید از این دیدگاه حمایت شود.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در ادامه مصاحبه خود با انتقاد شدید از تیم ملی که برنامه های لیگ را تحت الشعاع قرار داده است گفت:چه لزومی دارد تیم بزرگسالان ما در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت کند؟ما هر ساله در این مسابقات با تیم امید شرکت می کردیم اما آقایان از ترس اینکه تیم قهرمان نشود در این مسابقات تیم اصلی را می فرستند.چرا آقایان می ترسند؟باید تاوان این ترس را تیم های باشگاهی بدهند؟بیشترین فشار به تیم ها وارد می شود.شروع نامنظم لیگ در هفته های ابتدایی به خاطر تیم ملی بود.برنامه ریزی سازمان لیگ اشکالی ندارد چون ۱۰ سال است که داریم بهترین برنامه ها را می ریزیم.چند سال است که در روز قرعه کشی پایان لیگ معلوم است اما امسال به خاطر تیم ملی معلوم نیست لیگ چه زمانی تمام می شود. ما از ناظم الشریعه خواسته ایم تا سه هفته مانده به بازی های آسیایی اردو را شروع کند اما او می گوید دو ماه زودتر لیگ را تعطیل کنید که با این شرایط لیگی بسیار فشرده در نیم فصل دوم داریم.

نجاریان افزود:هر زمان ما به تیم ملی برنامه دادیم نتیجه گرفته است.دوره پیش جام ملتها هم آقایان می گفتند دو ماه زودتر لیگ را تعطیل کنید اما ما ۲۰ روز مانده به بازی ها لیگ را تمام کردیم و دیدید که تیم ملی قهرمان شد.الان هم با این اردوها به تیم ها فشار وارد می شود و بازیکنان هر هفته باید دو رو به تیم ملی بروند در حالی که می شد با اردوهای کوتاه مدت و بلند مدت هم تیم ملی به خواسته اش برسد هم لیگ اینطور فشرده برگزار نشود و تیم ها ضرر نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احسان شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱

تو در حدی نیستی که در مورد مربی تیم ملی صحبت کنی

امین یکشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲:۳۹

جوسازی تو هم شروع شد

فوتسالى یکشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

واقعا فوتسال این مملکت چقدر بدبخت شده تو که فقط دنبال باند و زِد وبند توى فوتسال هستى دارى از برنامه تیم ملى حرف میزنى!!! اول بگو ببینم تیم مشهدى که بیش از ١٠ سال هست توى فوتسال هست نمیتونه میزبانى بگیره اون وقت تیم تو باشگاه شد یک شبه و میزبانى رو شبانه عوض کردى؟!! تو دنبال منافع خودت هستى که چجورى پست و مقام بگیرى از بغل فوتسال ولى یادت باشه بالاخره دستت براى همه رو میشه ظلم پایدار نمی ماند

نام یکشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

تو اگر برنامه ریزی !!! بلدی لطفا یک برنامه بده تا تیم شهرت بعد این همه تبانی و باند بازی در فدراسیون فوتبال قهرمان بشه !!!!! تو فقط بلدی بعد از سقوط تیم ساری به لیگ دو با بقیه اعضای هیات رییسه هماهنگ کنی تیمت نره لیگ دو !!! فوتسال این مملکت رو تو و باندت در هیات رییسه به نابودی می کشانید وضع اسفناک فوتسال باشگاه ها نتیجه تصمیمات امثال تو هست آقای برنامه!!!!!