کد خبر : 100063
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1396 - 11:20
-

گلزاده: به دلیل مشکل بدنی اسیر گیتی پسند شدیم/ توانایی قرار گرفتن در نیمه اول جدول را داریم

گلزاده: به دلیل مشکل بدنی اسیر گیتی پسند شدیم/ توانایی قرار گرفتن در نیمه اول جدول را داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد گلزاده مربی- بازیکن تیم فوتسال شهرداری ساوه پس از شکست مقابل گیتی‌پسند گفت: از هفته سوم به تیم اضافه شدم و به عنوان مربی-بازیکن انجام وظیفه می کنم. سال گذشته تیم با بازیکنان غیر بومی بسته شده بود و یکی، دو نفر بومی در تیم حضور داشتند. اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد گلزاده مربی- بازیکن تیم فوتسال شهرداری ساوه پس از شکست مقابل گیتی‌پسند گفت: از هفته سوم به تیم اضافه شدم و به عنوان مربی-بازیکن انجام وظیفه می کنم. سال گذشته تیم با بازیکنان غیر بومی بسته شده بود و یکی، دو نفر بومی در تیم حضور داشتند. اما امسال سعی کردیم با اضافه کردن چند نفر، اکثر تیم را بومی کنیم.

وی افزود: در نیمه اول خیلی خوب بودیم و نیروی جوانی ما کاملا مشهود بود، اما به دلیل اینکه به خوبی بدنسازی نداشتیم در نیمه دوم اسیر نایب قهرمان آسیا شدیم. روی کاغذ بازنده بودیم، اما علیرضا افضل هم گفت که حق شما باخت نبود و بازی باید مساوی تمام می شد.
گلزاده با اشاره مجدد به ضعف بدنی تیمش در نیمه دوم اظهار داشت: اگر شرایط بدنی مناسبی داشتیم پا به پای گیتی پسند جلو می رفتیم و نتیجه بازی به این‌صورت رقم نمی خورد.
کاپیتان تیم شهرداری ساوه در خصوص آینده این تیم گفت: تیمی که بدنسازی خوبی نداشته باشد و حتی بازیکنان خوبی هم جذب کند نیم فصل اول شرایط خوبی نخواهد داشت، اما بچه ها توانایی این را دارند که در نیمه اول جدول رده‌بندی قرار بگیرند. باید از یک ماه تعطیلی لیگ استفاده کنیم تا بهتر از قبل باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

نیم فصل دوم هم شما رو میبینیم امیدوارم اونجا دیگه بأخت رو گردن این و اون نندازید!!! شماها اومدید فقط سیابازى میکنید و دنبال پول هستید و وقتى تیم رو انداختید همگى فرار میکنید !!