کد خبر : 100163
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1396 - 10:21
-

ناصری:مدعیان لیگ برتر در حال جدا شدن از سایر تیم‌ها هستند

ناصری:مدعیان لیگ برتر در حال جدا شدن از سایر تیم‌ها هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: مدعیان لیگ برتر فوتسال در حال جدا شدن از سایر تیم‌ها هستند. رضا ناصری در مورد پیروزی ۳ بر صفر تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل ارژن شیراز از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت:‌ خدا را شکر توانستیم با یک بازی خوب و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: مدعیان لیگ برتر فوتسال در حال جدا شدن از سایر تیم‌ها هستند.
رضا ناصری در مورد پیروزی ۳ بر صفر تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل ارژن شیراز از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت:‌ خدا را شکر توانستیم با یک بازی خوب و حساب شده نتیجه لازم را در بیرون از خانه کسب کنیم و همانطور که در جدول مشخص است، تمام مدعیان لیگ دارند یکی یکی خودشان را از سایر تیم‌ها جدا می‌کنند.

وی در ادامه گفت:‌ البته نمی‌توان از بازی خوب ارژن شیراز غافل شد. ارژن تیمی باسابقه همراه با کادر فنی و بازیکنان با انگیزه‌ای است که متأسفانه این تیم مدتی در بحران به‌سر می‌برد و اگر واقعاً به جدول نگاه کنیم جایگاه این تیم در جدول الان این نیست. مطمئن باشید تیم ارژن در پایان فصل یکی از مدعیان خواهد بود.

مربی تیم تأسیسات دریایی گفت:‌ واقعاً ما بازی سخت و فیزیکی و درگیر شونده در مقابل این تیم داشتیم. این تیم دارای تماشاگران بسیار و پرشور خوبی است و بازی کردن در مقابل این تیم در شیراز فوق‌العاده دشوار است. البته تمام بازیکنان ما به خصوص مصطفی نظری واقعاً در بازی با ارژن روز خوبی داشتند و خدا را شاکرم که ۳ امتیاز این بازی را گرفتیم.

ناصری افزود: ما ان‌شاءالله هفته آینده به بندرعباس می‌رویم و با تیم خوب آذرخش در آنجا بازی داریم و تمام بچه‌های ما با توجه به نتایج اخیر در شرایط روحی خوبی هستند. متأسفانه فقط ما ۲ بازیکن مصدوم داریم و منتظریم که پزشک تیم اجازه بازی این ۲ نفر را برای بازی با آذرخش صادر کند.

وی در پایان همچنین در مورد وضعیت داوری‌های لیگ گفت: خدا را شکر داوری‌های لیگ خوب است و لیگ هم به طور منظم در حال برگزاری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.