کد خبر : 100198
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1396 - 11:25
-

چهره جدول نمایان شد/لیگ سه تکه شد

چهره جدول نمایان شد/لیگ سه تکه شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حالا و با گذشت هفت هفته از مسابقات لیگ برتر تا حدود زیادی می توان در مورد وضعیت تیم ها حرف زد. اینکه کدام تیم ها خود را به خوبی مهیای حضور در لیگ برتر کرده اند و کدام تیم ها باید برای بقا بجنگند. لیگ مثل پارسال به سه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حالا و با گذشت هفت هفته از مسابقات لیگ برتر تا حدود زیادی می توان در مورد وضعیت تیم ها حرف زد. اینکه کدام تیم ها خود را به خوبی مهیای حضور در لیگ برتر کرده اند و کدام تیم ها باید برای بقا بجنگند. لیگ مثل پارسال به سه تکه تقسیم شده است.یک بخش مدعیان قهرمانی،یک بخش گزینه های سقوط و بخش دیگر هم تیم هایی که در میانه جدول قرار دارند و می خواهند خود را به جمع مدعیان نزدیک کنند.

تیم های که برای قهرمانی می جنگند

با مرور ۷ هفته ابتدایی لیگ برتر به این نتیجه می رسیم که تنها سه تیم شایستگی قهرمانی در مسابقات را دارند و برای این مهم تجهیز شده اند.گیتی پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی،تاسیسات دریایی و البته مس سونگون. هر سه این تیم ها با داشتن بازیکنانی مطرح، هزینه های حرفه ای و نتایج خوب تا اینجا رقابت شدیدی با یکدیگر در بالای جدول دارند و صدر بین آنها دست به دست می شود. این سه تیم تا حدود زیادی فاصله خود را از سایر تیم ها زیاد کرده اند و به نظر می رسد قهرمانی بین یکی از این سه تیم خواهد بود.

میانه جدولی ها

بعد از این سه تیم چند تیم دیگر قرار دارند که شاید بتوانند خود را به مدعیان نزدیک کنند و شاید هم در برهه ای در پایان جدول قرار بگیرند اما پتانسیل تیمی آنها به نحوی است که نه خطر سقوط را احساس می کنند و نه شانسی برای قهرمانی دارند. حفاری خوزستان سرشناس ترین تیم این بخش است که می توانست در زمره مدعیان باشد اما نتایج ضعیف آنها باعث شد تا در رده نازل هفتم قرار بگیرند.فرش آرای مشهد بیشترین شانس را برای نزدیک شدن به مدعیان دارد.تیم کم حاشیه مشهدی در هفته های اخیر نتایج بدی نگرفته و اگر به مس نباحته بود می تواسنت در جمع مدعیان هم باشد با این حال از این تیم در ادامه لیگ بیشتر خواهیم شنید. مقاومت قرچک و آتلیه طهران قم دوتیم تازه وارد لیگ برتر هم به خوبی خود را با شرایط وفق داده و از وضعیت بغرنح برخی تیم ها نهایت استفاده را برده اند.گرچه شانس قهرمانی این تیم ها نزدیک به صفر است اما بعید است در زمره تیم های سقوط کننده هم باشند چون در بازیهای خانگی عملکرد خوبی داشته اند.شهروند ساری هم در این بخش قرار می گیرد که با حفظ اسکلت اصلی خود به نظر می رسد مثل فصل قبل جایی در نیمه بالای جدول اما نه در بین مدعیان را برای خود دست و پا کند.

جنگ برای بقا

این بخش شلوغ ترین بخش جدول است و ۶ تیم باید برای چهار سهمیه بقا بجنگند. مشکلات مالی و فنی و بازی هایی که از این ۶ تیم در هفته های اخیر دیدیم باعث شده تا آنها را در زمره تیم هایی که خطر سقوط را احساس می کنند قرار دهیم. ارژن شیراز که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند کج دار و مریز نتیجه گرفته اما اگر این روند را ادامه دهد چه بسا سایر تیم ها از خواب بیدار شده و جای این تیم را بگیرند. شهرداری ساوه هم که با مشکلات عدیده مدیریتی و مالی روبرو است تغییرات زیادی در بازیکن و کادرفنی خود داشته و نتایجش چنگی به دل نمی زند. مقاومت البرز علیرغم بضاعت فردی خوبی که دارد عملکرد بدی داشته و شاید پس از چند سال تلاش برای بقا این بار ناکام بماند درست مثل آذرخش که بازیکنان خوبی گرفت اما با جا زدن اسپانسر حالا شرایط بدی دارد و شاید حتی عمرش به پایان لیگ هم نرسد. پارسیان شهر قدس گرچه جرقه ای مقطعی داشته اما کارش برای بقا سخت است درست مثل هیات فوتبال قم که علیرغم چمشه جوشان قم با فقدان مدیریت درست روبروست و تنها تیمی است که هنوز طعم پیروزی را نچشیده است.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.