کد خبر : 100266
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396 - 16:16
-

تعجب حاضران در قلعه عقاب‌ها از اقدامات عجیب نماینده فدراسیون

تعجب حاضران در قلعه عقاب‌ها از اقدامات عجیب نماینده فدراسیون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از نکات قابل توجه دیدار شهروند ساری و آذرخش بندرعباس می‌توان به اقدامات عجیب علی خراسانی نماینده فدراسیون فوتبال در تصمیم‌گیری‌هایش اشاره کرد. درحالیکه مراسم و تشریفات ابتدایی این بازی انجام شده بود و همگان منتظر به صدا در آمدن سوت آغاز مسابقه بودند، خراسانی در حال چک کردن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از نکات قابل توجه دیدار شهروند ساری و آذرخش بندرعباس می‌توان به اقدامات عجیب علی خراسانی نماینده فدراسیون فوتبال در تصمیم‌گیری‌هایش اشاره کرد.

درحالیکه مراسم و تشریفات ابتدایی این بازی انجام شده بود و همگان منتظر به صدا در آمدن سوت آغاز مسابقه بودند، خراسانی در حال چک کردن کارت بازی بازیکنان دو تیم در وسط زمین بود و همین موضوع مزید بر علت شد تا این دیدار با حدود ۱۰ دقیقه تاخیر آغاز شود! این اتفاق درحالی رخ داد که سال‌هاست در سطح اول فوتسال کشور شاهد چنین صحنه‌هایی نبوده‌ایم و می‌توان گفت مشابه این مسئله را فقط در لیگ محلات می‌توان یافت.

این نماینده فدراسیون فوتبال حتی از موضوع آزاد شدن بوق و شیپور در سالن‌ها که اخیرا ابلاغ شده، بی‌خبر بود و خواهان این بود که لیدر معروف شهروند ساری از بوق مخصوص خود استفاده نکند. این لیدر معروف که فریدون نام دارد، با تعجب در جواب وی گفت: این چه نماینده‌ایست که قوانین را نمی‌داند!

اوج کار خراسانی نماینده فدراسیون فوتبال زمانی همگان را در بهت فرو برد که در اواسط مسابقه، وی به یکباره از نیروهای انتظامی حاضر در سالن خواست تا دو ردیف اول سکوها را از حضور تماشاگران خالی نمایند که با ممانعت فرمانده نیروی انتظامی مواجه شد. این تصمیم خراسانی موجبات تعجب و حتی خنده حاضران در جایگاه ویژه را فراهم آورد که در نوع خود جالب بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.