کد خبر : 100219
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396 - 10:45
-

مرتضایی:در صحبت‌های نجاریان به تیم‌های پایه، مربیان و بازیکنان مشهدی توهین شده‌است

مرتضایی:در صحبت‌های نجاریان به تیم‌های پایه، مربیان و بازیکنان مشهدی توهین شده‌است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی در واکنش به صحبت‌های مطرح‌شده توسط نجاریان، عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال و مدیرعامل باشگاه شهروند ساری اظهار کرد: متاسفانه فکر می‌کنم صحبت‌های نجاریان در خصوص میزبانی تیم فدک‌الزهرا در مشهد خوب منتقل نشده زیرا در صحبت‌های منتشرشده به تیم‌های پایه، مربیان و بازیکنان مشهدی توهین شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی در واکنش به صحبت‌های مطرح‌شده توسط نجاریان، عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال و مدیرعامل باشگاه شهروند ساری اظهار کرد: متاسفانه فکر می‌کنم صحبت‌های نجاریان در خصوص میزبانی تیم فدک‌الزهرا در مشهد خوب منتقل نشده زیرا در صحبت‌های منتشرشده به تیم‌های پایه، مربیان و بازیکنان مشهدی توهین شده‌است. نجاریان فرد زحمتکشی است و چراغ فوتسال را در ساری روشن نگه‌داشته‌است.

وی افزود: چرا باید میزبانی از باشگاه مشهدی گرفته‌شود درحالی‌که سه تیم از چهار تیم مرحله نهایی از میزبانی مشهد حمایت کرده‌بودند؟ بعد هم توجیه کنیم که فدک‌الزهرای مشهد تیم است و باشگاه نیست.

مرتضایی با انتقاد از کمیته فوتسال فدراسیون افزود: چرا نباید یک الگوی مشخص برای اخذ میزبانی مسابقات در فوتسال وجود داشته‌باشد؟ در کجای دنیا میزبانی ابتدا به شهری داده می‌شود و ناگهان با نظریات خلق‌الساعه میزبان عوض می‌شود؟ میزبانی در مشهد چه در گذشته چه اکنون به بهترین شکل ممکن صورت گرفته اما میزبانی در شهرهای به جز تهران چطور بوده؟ چگونه است که میزبانی رده سنی جوانان به ملایر داده می‌شود!؟

وی افزود: بازیکنان در برخی از شهرها مجبورند روی سکوها لباس عوض کنند، درصورتی‌که در مشهد برای هر تیم رختکنی اختصاص می‌یافت. مشهد شهری زیارتی است که تیم‌های شرکت‌کننده با انواع و اقسام رقم‌ها می‌توانند از مسافرخانه تا هتل برای اقامت انتخاب کنند.

مرتضایی خاطرنشان کرد: به جز تهران کدام شهر مثل مشهد راه‌های ارتباطی مختلف دارد؟ جدا از این واقعا شایسته است باشگاهی که در تمامی رده‌های سنی از نونهال تا بزرگسال در حال فعالیت است را تیم خطاب کنیم؟ جدای از فدک‌الزهرا مگر در دورانی که حفاری و فرش‌آرا در رده‌های سنی پایه فعالیت داشتند، باز هم میزبانی را از مشهد نگرفتید؟ چطور است که در هر دو دوره مقدماتی و نهایی، ساری به عنوان میزبان انتخاب می‌شود؟

سرمربی سابق تیم فوتسال فرش‌آرا تاکید کرد: بعید می‌دانم این مطالب صحبت نجاریان باشد، وگرنه مربیان و عوامل تیم فدک‌الزهرا نه معاملات املاک دارند و نه قصاب هستند بلکه تحصیل‌کرده رشته تربیت‌بدنی در دوره کارشناسی و ارشد هستند. این کاری تقبیح‌شده است فردی که زحمت می‌کشد و در حوزه باشگاه‌داری به فعالیت می‌پردازد را اینطور دلسرد کنیم.

وی افزود: کمیته فوتسال باید هرچه سریعتر معیارهایی را برای میزبانی مسابقات مختلف در نظر بگیرد. اینکه به صرف نفوذ و لابی میزبانی به شهری انتقال یابد و از شهری که لایق بوده گرفته‌شود، نهایت ظلم است. ضمنا توصیه می‌کنم برخی از تیم‌ها خودشان هم از این اخذ میزبانی‌های مکرر دست بردارند زیرا این موضوع سبب می‌شود تا بازیکن در رده سنی پایه به صورت تمام‌وقت در شهر خود به میدان برود و بازی در خانه رقبا را تجربه نکند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.