کد خبر : 100292
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 17:42
-

بی غم:همت بازیکنان مهم‌ترین دلیل موفقیت مس سونگون است/ بازی‌های ما تماشاگرپسند و مطلوب‌تر شده است

بی غم:همت بازیکنان مهم‌ترین دلیل موفقیت مس سونگون است/ بازی‌های ما تماشاگرپسند و مطلوب‌تر شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم با اشاره به شرایط تیمش پیش از دیدار با تیم ارژن شیراز در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: شرایط تیم ما برای این دیدار خوب است و شکر خدا مشکل خاصی نداریم. تمریناتمان را به‌صورت منظم پیگیری می‌کنیم. وی در مورد غایبان تیمش در هفته هشتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم با اشاره به شرایط تیمش پیش از دیدار با تیم ارژن شیراز در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: شرایط تیم ما برای این دیدار خوب است و شکر خدا مشکل خاصی نداریم. تمریناتمان را به‌صورت منظم پیگیری می‌کنیم.

وی در مورد غایبان تیمش در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت: برای دیدار با تیم ارژن بازیکن محروم نداریم اما علیرضا عسگری که در بازی قبلی‌مان مصدوم شده بود، در دیدار این هفته غایب است. غیر از این مسئله، مشکل دیگری وجود ندارد و امیدوارم با کمک بازیکنان بتوانیم بهترین نتیجه را برای مردم آذربایجان کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در مورد میزان شناخت کادر فنی و بازیکنان مس سونگون از تیم ارژن شیراز نیز گفت: ما این تیم را آنالیز کرده‌ایم و با نقاط ضعف و قوت آن‌ها آشنایی داریم. ارژن تیم با سابقه و خیلی خوبی است و قرار گرفتن این تیم در رده‌های پایین جدول به خاطر برخی شرایط است. ارژن شیراز از نظر فنی یکی از تیم‌های خوب فوتسال ما است و فکر می‌کنم می‌تواند خودش را به رده‌های بالاتر جدول برساند.

وی در مورد تغییر محل برگزاری دیدار تیمش در هفته هشتم لیگ برتر نیز خاطرنشان کرد: متأسفانه شناختی از شرایط سالن علوم پزشکی تبریز نداشتیم و چند جلسه است که در این سالن تمرین می‌کنیم. ان‌شاءالله که اتفاق خاصی رخ نخواهد داد. بازیکنان ما باید بدانند که چنین شرایطی در لیگ پیش می‌آید. امیدوارم بتوانیم در این سالن هم مانند سالن پورشریفی نتایج خوبی کسب کنیم.

بی‌غم گفت: “مهم‌ترین دلیل موفقیت ما در هفته‌های گذشته، همت بازیکنان بوده است” و بازیکنان مس سونگون همت کردند و خواستند که در بازی‌ها پیروز شوند و این اتفاق هم رخ داد. دومین عامل موفقیت ما نیز هواداران هستند که با حضور در دیدارهای خانگی، قوت قلبی برای ما محسوب می‌شوند.

وی افزود: از نظر فنی هم هر چقدر که از آغاز لیگ فاصله گرفتیم، بازی‌های ما تماشاگرپسند و مطلوب‌تر شده است. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و ما بتوانیم قهرمانی را برای مردم خونگرم آذربایجان به ارمغان بیاوریم.

بی‌غم در پایان گفت: از تمام هواداران و حامیان مس سونگون تشکر می‌کنم و امیدوارم این هفته هم بتوانیم ۳ امتیاز به آن‌ها تقدیم کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ۰۰ جمعه , ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳

اخه تو مربی هستی