کد خبر : 100524
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1396 - 10:35
-

احتمال حضور تیم ملی فوتسال ایران در عراق

احتمال حضور تیم ملی فوتسال ایران در عراق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران هفته گذشته از ورزشگاه تازه تاسیس کربلا در عراق بازدید کرد. بعد از بازدید اعضای فدراسیون فوتبال ایران بود که شایعاتی پیرامون افتتاح این ورزشگاه با دیدار میان تیم های ایران و عراق منتشر شد. رئیس فدراسیون فوتبال اما در این باره عقیده دیگری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران هفته گذشته از ورزشگاه تازه تاسیس کربلا در عراق بازدید کرد. بعد از بازدید اعضای فدراسیون فوتبال ایران بود که شایعاتی پیرامون افتتاح این ورزشگاه با دیدار میان تیم های ایران و عراق منتشر شد. رئیس فدراسیون فوتبال اما در این باره عقیده دیگری دارد و از احتمال حضور تیم به ایران در این کشور و دیدار با تیم ملی عراق می گوید تا مشخص شود که حضور شاگردان کی روش در آستانه سال جام جهانی در کشور همسایه قطعی نیست.

سفر تاج به عراق اما با توافق با این کشور برای همکاری بیشتر در فوتسال همراه بود. تیم ملی فوتسال ایران در سال های گذشته نتایج خوبی کسب کرده و همچنان یکی از بهترین های قاره کهن است. رئیس فدراسیون فوتبال در این سفر با وزیر ورزش عراق و مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور برای همکاری بیشتر در رشته فوتسال به توافق رسید تا در آینده احتمالا شاهد اردوهای مشترک و دیدارهای دوستانه میان دو تیم باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.