کد خبر : 100561
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1396 - 12:40
-

شمسایی:فنی نباختیم و فقط روی اتفاقات شکست خوردیم/ تیمی که قهرمان می‌شود حداقل ۴ شکست را تجربه می‌کند/ مقصر اصلی باخت من هستم/داوران را ندیده بودم

شمسایی:فنی نباختیم و فقط روی اتفاقات شکست خوردیم/ تیمی که قهرمان می‌شود حداقل ۴ شکست را تجربه می‌کند/ مقصر اصلی باخت من هستم/داوران را ندیده بودم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد شکست روز گذشته تیمش مقابل آذرخش بندرعباس اظهار داشت: به اذرخش تبریک می‌گویم، ما بازی را خوب شروع کردیم و تا ۸ دقیقه به پایان نیمه اول از حریف پیش بودیم اما واقعا یک چیز‌هایی دیگر دست ما نیست. گرمای بیش از حد سالن خیلی ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد شکست روز گذشته تیمش مقابل آذرخش بندرعباس اظهار داشت: به اذرخش تبریک می‌گویم، ما بازی را خوب شروع کردیم و تا ۸ دقیقه به پایان نیمه اول از حریف پیش بودیم اما واقعا یک چیز‌هایی دیگر دست ما نیست. گرمای بیش از حد سالن خیلی ما را اذیت کرد حتی شرایط طوری بود که پا‌های ما داخل کفش ورزشی هم عرق کرده بود. همین مسئله باعث شد تا مچ اولادقباد پیچ بخورد.الآن که باخته‌ایم، مقصر من هستم اما برخی لحظات، اتفاقات از دست ما خارج است. در نیمه اول با یک گل جلو افتادیم و فرصت‌های زیادی را هم از دست دادیم. بیش از سه موقعیت تک‌به‌تک داشتیم؛ اما هر چه به انتهای بازی نزدیک شدیم، رطوبتی که روی زمین می‌نشست باعث می‌شد بازیکنان تعادل خود را از دست بدهند.

او افزود: این مشکل برای هر دو طرف بود اما آذرخش به آن عادت داشت. این همه هوادار به سالن آمده بود اما حیف که تهویه سالن کار نمی‌کرد. گل‌هایی که ما دریافت کردیم، به خاطر رطوبت زمین بود. ما در عرض سه دقیقه سه بار زمین خوردیم و هربار، توپ وارد دروازه ما شد. با این حال بازهم می‌گویم مقصر باخت، من هستم. پنج برد متوالی کسب کرده بودیم و باید به آن تداوم می‌بخشیدیم اما نشد.

وی ادامه داد: سالن بندرعباس کیفیت خوبی دارد، کفپوش خوبی دارد و تماشاگران خوبی هم دارند اما نبود تهویه وحشتناک است. باور کنید به خاطر عرق کردن بیش از حد بازیکنان کف سالن خیس شده بود و مثل پیست پاتیناژ بود. ما دو گل را در شرایطی خوردیم که بازیکن ما به خاطر خیسی زمین تعادلش را از دست داد.
مربی – بازیکن تیم تأسیسات دریایی افزود: بعد از ۵ برد پیاپی این باخت خوب نبود آنهم در آن شرایط. البته یکی از مسئولان آذرخش در فرودگاه به من گفت استاندار قول داده مسئله تهویه سالن را حل کند.
شمسایی خاطر نشان کرد: به خدا می‌ترسم سر کسی در آن سالن به خاطر تهویه بلایی بیاید. یکی از مسئولان آذرخش به من گفت در بازی گذشته این تیم با گیتی پسند به خاطر هوای بد سالن تنگی نفس گرفته بود حالا ببینید بازیکن چه گناهی کرده که باید این شرایط را تحمل کند.
وی گفت: ما باختیم، اما معتقدم تیمی که در نهایت قهرمان می‌شود حداقل ۴ شکست را تجربه می‌کند به خاطر همین به آینده امیدواریم. هفته‌های زیادی باقی مانده و ما در دور برگشت به خاطر اینکه بیشتر بازی‌ها در زمین خودمان است شانس زیادی برای موفقیت داریم. ما به آذرخش باختیم و شاید کمی کارمان سخت شده باشد اما فنی نباختیم و فقط روی اتفاقات شکست خوردیم.
مربی – بازیکن تیم تأسیسات دریایی درباره آخرین وضعیت مهران عالی قدر اظهار داشت: این بازیکن از این هفته می‌تواند به ما کمک کند فقط امیدوارم شرایطش خوب باشد.
شمسایی در واکنش به صحبت محمد ناظم‌الشریعه در خصوص اینکه لیگ امسال کیفیت فنی خوبی ندارد، عنوان کرد: این نظر ناظم‌الشریعه است، اما به نظر کیفیت فنی لیگ خیلی هم بالا است. وقتی تیم‌هایی مانند مس سونگون، گیتی‌پسند و تأسیسات دریایی که به ترتیب پرمهره‌ترین تیم‌های ایران هستند متوقف می‌شوند یا شکست می‌خورند یعنی اینکه کیفیت لیگ بالا است.
وی گفت: همه می‌دانند که من در مورد داوری صحبت نمی‌کنم اما از مسئول چیدمان داوری تقاضا دارم برای بازی‌های مهم و پرتماشاگر از داوران باتجربه استفاده کند. اعتماد کردن به داوران جوان خوب است، اما برای بازی‌های مهم تجربه هم لازم است. باور کنید من دو داوری را که بازی ما و آذرخش را سوت زدند نمی‌شناختم اگر دروغ نگفته باشم یکی از این داور‌ها را یک بار دیده بودم و داور دیگر را تا به حال ندیده بودم به خاطر همین معتقدم مسئولان در چیدمان داور‌ها باید خیلی خوب و سنجیده عمل کنند.
او هم‌چنین در پاسخ به این پرسش که مهران عالیقدر از بازی بعدی می‌تواند به میدان برود؟گفت: ما عالیقدر را به بازی آذرخش هم می‌توانستیم ببریم اما او با تیم تمرین نکرده بود و قرار شده از فردا (یک‌شنبه) به جمع ما اضافه شود. ما عالیقدر را بعد از کش و قوس‌های فراوان جذب کردیم و معادله بهم خورد. ابتدا حسین سلطانی گزینه ما بود اما با کادرفنی به این جمع‌بندی رسیدیم که در دنیای حرفه‌ای‌گری از عالیقدر استفاده کنیم.
منبع:ایسنا و میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی شنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

خدایش وحید شمسایی نشون داد که بازیکن بزرگی یه ، توی شرایط سخت بازی و جو سالن هیچ حاشیه نداشت و حتی یک بار ب داوری اعتراض نکرد

نام ... شنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

درود به وحید شمسایی