کد خبر : 100547
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1396 - 10:49
-

غیاثی:تقصیر دو امتیاز از دست دادن را در این بازی می پذیرم/عده ای تماشاگرنما جو تیم را به حاشیه کشاندند/شاید پنج نفره کردن تیم اشتباه بود

غیاثی:تقصیر دو امتیاز از دست دادن را در این بازی می پذیرم/عده ای تماشاگرنما جو تیم را به حاشیه کشاندند/شاید پنج نفره کردن تیم اشتباه بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید وحید غیاثی شامگاه جمعه، در پایان مسابقه با تیم مقاومت البرز کرج که در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم نیز فوتسال خوبی را ارائه دادند.ما مسابقه را هجومی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید وحید غیاثی شامگاه جمعه، در پایان مسابقه با تیم مقاومت البرز کرج که در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم نیز فوتسال خوبی را ارائه دادند.ما مسابقه را هجومی آغاز کردیم و روی این مساله نیز کار کرده بودیم و کل هفته را روی «پِرِس تیم حریف» کار کرده بودیم.
وی گفت: در این مسابقه موفق عمل کردیم و توانستیم سه گل بزنیم و هفت گل هم نزدیم و بازی بسیار خوبی را انجام دادیم.
غیاثی ادامه داد: تقصیر دو امتیاز از دست دادن را در این بازی می پذیرم و ان شاءالله در بازی های آتی آن را جبران می کنیم، شاید استراتژی پنج نفره کردن در این بازی اشتباه بود، ولی این اتفاق ها در فوتسال همیشه رخ می دهد، ولی این امر دلیل نمی شود که عده ای تماشاگرنما که تعدادشان کمتر از ۱۰ تن بود، جو تیم را به حاشیه بکشانند که متاسفانه این امر زیانش برای فوتسال قم خواهد بود.
سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم با بیان اینکه تمام توان خود را برای رشد فوتسال قم به کار می گیرم، افزود: ۲۵ سال که در ورزش حضور دارم و این مسائل را زیاد دیده ام، ولی هرگز اجازه نمی دهم که تیم را تخریب کنند.
وی از تماشاگران فهیم استان قم که در مسابقه های گوناگون حامی و همراه تیم خودشان هستند، تقدیر و سپاسگزاری کرد و ادامه داد: در فوتسال این مسائل پیش می آید، امروز آقای شمسایی با نفرات تیم ملی خود، یک بر صفر جلو بوده است و پنج گل خورده است، آیا الان باید به او اعتراض کنند؟
غیاثی تصریح کرد: الان تیم های فوتسال به هم نزدیک شده اند و احتمال هر مساله ای در فوتسال است، از همین روش پنج نفره در مسابقه های دیگر توانسته ایم نتیجه بگیریم.
وی گفت: ما نفرات کمی در تیم خود داریم و باید برای انجام ۲۶ مسابقه در لیگ برتر بازیکنان خود را برای مسابقه های بعدی حفظ کنیم وگرنه برای بازی های آتی دیگر بازیکن نداریم و تماشاگر از این مسائل اطلاع ندارد.
وی افزود: شاید پنج نفره کردن تیم اشتباه بود، ولی برای حفظ تیم ما تفکراتی داریم، که شاید یک روز نتوانیم نتیجه بگیریم و این اتفاق ها در فوتسال رخ می دهد و این اتفاق برای هر تیمی ممکن است که روی دهد.
غیاثی ابراز امیدواری کرد که در دیدارهای آینده تیم آتلیه طهران بتواند نتیجه های بهتری کسب کند و در ادامه افزود: الان هم با توجه به تساوی و باخت حریفان چیزی را از دست نداده ایم و تلاش می کنیم در بازی های آینده جبران کنیم.
سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم افزود: ما بازیکنان جوانی داریم و نیازمند کسب تجربه در لیگ برتر هستند و در لیگ برتر ۷۰ درصد کار به تجربه بازیکن برمی گردد.
تیم آتلیه طهران قم در حالیکه تا دقیقه های پایانی سه بر صفر از حریفش جلو بود، با خوردن سه گل بازی را مساوی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

آقای غیاثی بازی ۳ بر ۰ جلو در خانه خودی و در حضور بیش از هزار و ۵۰۰ تماشاگر قمی که تشویق میکردند و سوت میزدند احتیاج به پاور پلی نداره
این بزرگترین اشتباه شما بود که برد رو با مساوی عوض کردی البته ثانیه اخر بازی نزدیک بود گل باخت رو هم بخوری که توپ در ۴چوب نبود. این کار رو هفته پیش در مقابل مس سونگون کردید
بعداز بازی هم تماشاگرانی که پول بلیط گران دادند و برای تشویق امده بودند به دلیل ناراحتی الفاظ رکیک و خانوادگی نثار شما کردن که اصلا کار درستی نبوده و نیست ولی تعدادشان نزدیک به ۵۰۰ نفر میشد
البته اینها همان پرشورهای روبرو جایگاه بودند که از نیم ساعت قبل بازی تا انتها تیم و بازیکنان بلاخص شما را تشویق میکردند