کد خبر : 100588
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1396 - 9:57
-

طاهری:لیگ کیفیت معمولی دارد/ در مورد خداحافظی از تیم ملی تصمیمی نگرفته‌ام

طاهری:لیگ کیفیت معمولی دارد/ در مورد خداحافظی از تیم ملی تصمیمی نگرفته‌ام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری در مورد پیروزی تیمش مقابل شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: واقعا بازی سختی آنهم در ساوه داشتیم. تلاش زیادی کردیم که پیروز مسابقه باشیم که این اتفاق هم رخ داد. وی در خصوص اینکه آیا شهروند ساری می‌توانند به جمع تیم‌های صدرنشین لیگ برتر برسد،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری در مورد پیروزی تیمش مقابل شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: واقعا بازی سختی آنهم در ساوه داشتیم. تلاش زیادی کردیم که پیروز مسابقه باشیم که این اتفاق هم رخ داد.

وی در خصوص اینکه آیا شهروند ساری می‌توانند به جمع تیم‌های صدرنشین لیگ برتر برسد، گفت: ما تلاش‌مان را بازی به بازی انجام می‌دهیم که موفق شویم. ما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم اما می‌دانیم تیم‌های خوبی در لیگ هستند.

بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری در پاسخ به این سوال که کیفیت فنی لیگ بالا است یا خیر، عنوان کرد: کیفیت لیگ معمولی است،‌ یعنی سطح بازی‌ها نه بالا است و نه پایین. تیم‌ها جوان شده‌اند و لیگ خیلی بالا و پایین دارد.

طاهری در مورد اینکه چرا به اردوهای اخیر تیم ملی دعوت نمی‌شود هم گفت: قبلا در این مورد صحبت کرده‌ام. من در تمام این سال‌ها تلاش کرده‌ام که برای تیم ملی کشورم بازیکن موثری باشم و الان هم هر زمانی که به تیم ملی دعوت شوم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم ملی انجام می‌دهم.

وی در خصوص اینکه آیا برای خداحافظی از تیم ملی برنامه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: فعلا در این مورد تصمیمی نگرفته‌ام و فعلا تمام تمرکزم روی لیگ است.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

موسی قرچکی دوشنبه , ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۵۶

عشق مایی اسطوره. آقای گل. کاش امسال پیش خودمون بودی