کد خبر : 100593
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1396 - 10:42
-

ناظم الشریعه:بازیکنان به دلیل مشکلات لیگ شرایط آرمانی را ندارند/تلاش می کنیم با استفاده از بازیکنان جوان بنزین سبز را به تیم تزریق کنیم/آینده فوتسال ما روشن است

ناظم الشریعه:بازیکنان به دلیل مشکلات لیگ شرایط آرمانی را ندارند/تلاش می کنیم با استفاده از بازیکنان جوان بنزین سبز را به تیم تزریق کنیم/آینده فوتسال ما روشن است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره آخرین شرایط تیم امید، جوانگرایی و احتمال حضور طیبی در مسابقات ترکمنستان صحبت هایی را مطرح کرده که در ادامه می آید: بنزین سبز به تیم ملی تزریق می شود بازیکنان را هفته ای دو روز جمع می کنیم و با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره آخرین شرایط تیم امید، جوانگرایی و احتمال حضور طیبی در مسابقات ترکمنستان صحبت هایی را مطرح کرده که در ادامه می آید:

بنزین سبز به تیم ملی تزریق می شود

بازیکنان را هفته ای دو روز جمع می کنیم و با توجه به فشردگی بازی های لیگ، تمرینات را انجام می دهیم. بازیکنان را جمع می کنیم تا به آنها یک تلنگر بزنیم و از لحاظ تاکتیکی نیز برخی برنامه ها را مرور می کنیم. زمان کمی داریم اما شرایط بازیکنان روز به روز بهتر می شود. بازیکنان به دلیل مشکلات لیگ شرایط آرمانی را ندارند اما ما تلاش می کنیم با استفاده از بازیکنان جوان بنزین سبز را به تیم تزریق کنیم.

برای ۲۰۲۰ برنامه بلند مدت داریم

نزدیک به ۴۰ درصد تیم از بازیکنان جوان هستند. البته از شایستگی بازیکنان دیگر کاسته نمی شود اما تلاش می کنیم تا دیگر بازیکنان را با تجربه کنیم و تا از آنها در صورت نیاز در مسابقات قهرمانی آسیا که در بهمن ماه برگزار می شود استفاده کنیم و خیال ما راحت است که برای ۲۰۲۰ یک برنامه ریزی بلند مدت داریم تا نتایج مورد نظر را کسب کنیم.

به تجربه طیبی نیاز داریم

مشکل حسین طیبی این است که مسابقات در روز فیفا نیست اما این بازیکن تلاش هایی می کند تا به تیم ملی اضافه شود. طی دو روز آینده این موضوع مشخص می شود که این بازیکن به ما اضافه می شود یا خیر. به تجربه حسین طیبی در مسابقات پیش رو نیاز داریم.

فوتسال در فضای آرام نتیجه می گیرد

آینده فوتسال ما روشن است؛ از ۲۰۱۶ نیز روشن تر است. مسیر سختی داریم اما باید کمک کنیم. توقع ما از فدراسیون و جامعه فوتسال کم است اما انتظار داریم ما را درک کنند. بازیکنان ما از دل لیگ بیرون آمدند و خوشحال می شوم اگر مشکلات ما را به ما گوشزد کنند. اگر به ما کمک کنند، ما خیلی خوشحال می شویم. فوتسال زمانی نتیجه می گیرد که فضا آرام باشد. مطمئن هستم که فوتسال می تواند به رشد ورزش کمک کند. ما در دنیا یک برند هستیم و مطمئنا با راه افتادن آکادمی فوتسال و استعداد یابی شرایط بهتر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.