کد خبر : 100692
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1396 - 14:26
-

پشت پرده دعوت سوگلی تیم ملی به تیم دانشجویان/ سفارش آقای سرمربی، کارساز شد!

پشت پرده دعوت سوگلی تیم ملی به تیم دانشجویان/ سفارش آقای سرمربی، کارساز شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اسامی تیم ملی دانشجویان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی فوتسال دانشجویان آسیا اعلام شد و این در حالی است که نام یکی ملی پوش مطرح که با گذشت هشت هفته از لیگ برتر، به میدان نرفته نیز در این لیست دیده می شود. مهران عالیقدر که در تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اسامی تیم ملی دانشجویان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی فوتسال دانشجویان آسیا اعلام شد و این در حالی است که نام یکی ملی پوش مطرح که با گذشت هشت هفته از لیگ برتر، به میدان نرفته نیز در این لیست دیده می شود. مهران عالیقدر که در تیم ملی به سوگلی ناظم الشریعه شناخته می شود، تنها بازیکنی است با سابقه حضور در جام جهانی، در فهرست کاروان اعزامی به چین قرار گرفته است.

اما پیگیری های خبرنگار fut5al، نشان می دهد دعوت از این بازیکن به تیم دانشجویان نه از طریق مربیان تیم دانشجویی بلکه با سفارش کادرفنی تیم ملی، انجام گرفته است.

محمد پهلوان مدیرکل ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، دراین باره گفت: به هر حال هماهنگی هایی بین کادرفنی تیم ملی و تیم دانشجویان شده است تا این نفرات انتخاب شوند و بتوانیم در هر دو تیم از نفرات استفاده کنیم.

اما موضوع وقتی جالب می شود که هیچ یک از بازیکنان تیم ملی پیش از این حق حضور در تیم دانشجویان را نداشته اند.

در این زمینه حسین شمس، سرمربی پیشین تیم دانشجویان به fut5al گفت: زمانی که بنده مسئولیت تیم دانشجویان را بر عهده داشتم، تیم ملی هیچ همکاری نکرد و ما بدون حتی یک ملی پوش در قزاقستان، قهرمان آسیا شدیم. اما امسال با توافقی که ناظم الشریعه و تیم دانشجویان کردند هر کسی که آن ها معرفی کنند، وارد لیست دانشجویی شده است.

او افزود: چون اسم شمس در تیم دانشجویان بود، حضور ملی پوشان نیز قدغن شده بود. به هر ملی پوشی که می گفتیم در تیم دانشجویان بازی کند، می گفت کاری نکنید ما را خط بزنند و جام جهانی را از دست بدهیم!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

مافیای ناظم الشریعه صدحیف براین فوتسال

نام ... پنجشنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

اینکه یک بازیکن ملی در تیم دانشجویان بازی بکند یا نکند اینقدر مهم نیست که شما انرا اینقدر بزرگ کرده اید

اصفهان پنجشنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

هر کس با اقای عالیقدر اشنا بشه سوگلیش میشه از بس این پسر مودب دوست داستنی و با اخلاقه. بازیشم که حرف نداره فوق العاده هست.

نام ... پنجشنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

خداروشکر دوباره بهانه جدیدی دست آقایان افتاد،فک کنم آقای شمس زبونشون دوباره باز شد،همه دست به دست هم دادین بر علیه آقای ناظم الشریعه ولی اینوبدانید ناظم الشریعه سلطان فوتسال هست، شما ها حالا حالا باید ……

نام ... پنجشنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

حالتون گرفته این اقا ناطم ۰ حسین شمس خخخخخخ . ساوه هم نخاستش