کد خبر : 100840
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1396 - 11:36
دسته‌بندی نشده
-

خبیری: باید گل های بیشتری به هیات فوتبال می زدیم/ ۲۴ ساعت حق خوشحالی داریم

خبیری: باید گل های بیشتری به هیات فوتبال می زدیم/ ۲۴ ساعت حق خوشحالی داریم
سرمربی فرش آرا گفت: اگر مقابل هیات فوتبال قم کمی بخت با ما یار بود می توانستیم‌ با گل های بیشتری به مشهد بازگردیم.

محسن خبیری سرمربی تیم فرش آرای مشهد پس از پیروزی این تیم در برابر هیات فوتبال قم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: همانطور که پیش بینی کرده بودیم بازی سختی بود. تیم هیات فوتبال قم تیمی فوتسال بلد و جوان است و بازی هایی که تا الان انجام داده است علی رغم این که نتایج‌ خوبی نگرفته بود اما بسیار‌ نزدیک و با اختلاف کم بازی ها را واگذار‌ کردند.
او در خصوص عملکرد بازیکنانش اظهار داشت: بازیکن های تیم فرش آرا خیلی خوب و با تمرکز بازی را مدیریت کردند و نکات و برنامه هایی که در طول هفته در تمرینات کار کرده بودیم، خیلی خوب در بازی چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم انجام داده شد. با وجود اینکه موقعیت های زیادی خلق کردیم توانستیم بازی را دو بر یک ببریم. هرچند اگر کمی بخت با ما یار بود می توانستیم‌ با گل های بیشتری به مشهد بازگردیم؛ از این نکته هم نگذریم که در این مسابقه دروازبان هیات فوتبال هم عملکرد خوبی داشت و موقعیت های زیادی را از ما گرفت.
خبیری خاطرنشان کرد: ما بیست و چهار ساعت حق خوشحالی داریم و بعد از آن تمام تمرکز و فکر و تلاشمان را خواهیم کرد تا برای بازی هفته آینده با کمک خدا و تلاش بازیکن های باغیرت بتوانیم سه امتیاز خانگی را بگیریم.
سرمربی فرش آرا در پایان افزود: از تلاش و همدلی بازیکنانم ممنونم و خسته نباشید به همه اعضا و مجموعه فرش آرا می گویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.