کد خبر : 100938
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1396 - 9:50
-

بی غم : پیروزی مقابل حفاری افتخار بزرگی برای ما است!/به تک امتیاز این بازی نیز قانع بودیم

بی غم : پیروزی مقابل حفاری افتخار بزرگی برای ما است!/به تک امتیاز این بازی نیز قانع بودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم عصر جمعه پس از پیروزی تیمش برابر تیم ملی حفاری در هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم ما با وجود دو بازیکن مصدوم و غایب خود در این بازی سعی داشت نیمه نخست را اداره کرده و در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم عصر جمعه پس از پیروزی تیمش برابر تیم ملی حفاری در هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم ما با وجود دو بازیکن مصدوم و غایب خود در این بازی سعی داشت نیمه نخست را اداره کرده و در نیمه دوم تهاجمی تر کارکند که همین تاکتیک برای ما موثر بود.

وی افزود: تیم ما تاکنون نتایج خوبی را در این رقابت ها کسب کرده و اکنون با اقتدار در صدر جدول قرار دارد و امیدواریم بتوانیم در ادامه نیز حداکثر امتیاز بازی ها را کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون تبریز ادامه داد: تیم ملی حفاری یکی از تیم های قدرتمند لیگ برتر است که در این بازی موقعیت های خوبی را روی دروازه ما ایجاد کرد اما گلر توانمند تیم ما اجازه گلزنی بیشتر را به حریف نداد.
وی بیان کرد: ملی حفاری از نظر بازیکن، مربی و باشگاه داری جزو برترین های کشور است و شکست این تیم برای ما افتخار بزرگی محسوب می شود.
بی غم اظهار کرد: باتوجه به شناختی که از تیم ملی حفاری داشتیم به تک امتیاز این بازی نیز قانع بودیم اما خوشحالیم که با سه امتیاز به خانه بازمی گردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.