کد خبر : 101056
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1396 - 17:40
-

سازوکار عجیب انتخاب برترین‌های لیگ فوتسال

سازوکار عجیب انتخاب برترین‌های لیگ فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال عصر امروز (شنبه) با حضور مهدی تاج، علی کفاشیان، حامد نجفی، محمدرضا غفاری، کریم منصوری و سعید نجاریان برگزار و درباره ساز و کار مراسم برترین‌های لیگ و برنامه‌های تیم ملی تصمیم‌گیری شد. کریم منصوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره معرفی برترین‌های لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال عصر امروز (شنبه) با حضور مهدی تاج، علی کفاشیان، حامد نجفی، محمدرضا غفاری، کریم منصوری و سعید نجاریان برگزار و درباره ساز و کار مراسم برترین‌های لیگ و برنامه‌های تیم ملی تصمیم‌گیری شد.

کریم منصوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره معرفی برترین‌های لیگ برتر در فصل ۱۳۹۵ توضیح داد: قرار است در مراسمی که همزمان با عید غدیر برگزار خواهد شد، برترین‌های لیگ برتر فوتسال در بخش آقایان و بانوان در آیتم‌های آقای گل، قهرمان لیگ‌های برتر، امید، جوانان و نوجوانان، سرمربی، دروازه‌بان، تیم اخلاق، بازیکن اخلاق و بازیکن پدیده معرفی شود.

عضو سازمان لیگ فوتسال همچنین ساز و کار عجیب انتخاب برترین‌ها را شرح داد و افزود: بهترین مربی لیگ با رایزنی انتخاب شده است و الان نمی‌توانم نام او را اعلام کنم. به هر حال مربیان تیم ملی و کمیته فنی رایزنی‌هایی برای انتخاب مربی برتر داشته‌اند. در بخش بهترین بازیکن هم از بازیکن‌هایی که در جام جهانی، افتخار آفریدند، تجلیل خواهد شد. بنابراین چهار آیتم بهترین باشگاه، بهترین دروازه‌بان، بازیکن اخلاق و پدیده لیگ، توسط کارشناسان انتخاب می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.