کد خبر : 101023
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1396 - 12:10
-

شمسایی: رئیسی و اصغری‌مقدم را کنار نگذاشته بودم/ با سفارش، بازیکن نمی‌پذیرم/ رابطه پدر و پسری در فوتسال فراموش شده/ سنگ‌سفیدی را یک نفر دیگر ۱۰ سال جلو انداخت!

شمسایی: رئیسی و اصغری‌مقدم را کنار نگذاشته بودم/ با سفارش، بازیکن نمی‌پذیرم/ رابطه پدر و پسری در فوتسال فراموش شده/ سنگ‌سفیدی را یک نفر دیگر ۱۰ سال جلو انداخت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران با هدایت وحید شمسایی در هفته نهم لیگ برتر نتیجه عجیبی رقم زد و با پیروزی ۱۲ بر یک توانست شهرداری ساوه را از پیش رو بردارد. گفت‌وگوی وحید شمسایی درباره این برد و حواشی آن را در ادامه می‌خوانید: آقای شمسایی! پیروزی ۱۲ بر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران با هدایت وحید شمسایی در هفته نهم لیگ برتر نتیجه عجیبی رقم زد و با پیروزی ۱۲ بر یک توانست شهرداری ساوه را از پیش رو بردارد. گفت‌وگوی وحید شمسایی درباره این برد و حواشی آن را در ادامه می‌خوانید:

آقای شمسایی! پیروزی ۱۲ بر یک شما در هفته نهم، عجیب‌ترین نتیجه مسابقات بود.

کمی شانس با ما یار بود و انصافا شهرداری ساوه سه چهار موقعیت خوب داشت که شاید به خاطر استرس از دست داد. دیروز (جمعه) نتیجه عکس هفته پیش اتفاق افتاد و مقابل شهرداری ساوه بدشانسی گریبان‌گیر ما نشد. با این حال بازی تمام شد و دیگر به آن فکر نمی‌کنیم. تنها خوشحالیم که بعد از شکست هفته پیش، به پیروزی پرگل رسیدیم و تفاضل گلمان بالا رفت. از همه بازیکنان راضی‌ام. دیروز بازیکنان باتجربه مثل مجید رئیسی و جواد اصغری مقدم را نداشتیم اما بقیه بازیکنان با تمام وجود کار کردند.

چرا این بازیکنان را کنار گذاشته بودید؟

کنار نگذاشته بودم بلکه به آن‌ها استراحت دادم! به هر حال چند بازیکن دوکارته داشتیم و می‌خواستیم به لحاظ بازیکنان در بازی آینده مشکل نداشته باشیم. البته ترکش این موضوع به خودم خورد و بازی بعدی را از دست دادم. با ضربه‌ای که به زانویم خورد، اصلا نمی‌توانم پایم را تکان دهم و به دلیل سه‌کارته شدن هم بازی با مقاومت قرچک را از دست دادم. با این حال بازیکنان خوب زیادی هستند که می‌توانند جایگزین شوند.

گفته‌ می‌شود در بازی دیروز، دو کارت دریافت کردید اما اخراج نشدید.

خیر این طور نبود. کارت زرد اول را مهدی جاوید گرفته بود. اتفاقا وقتی برخورد انجام شد، بازیکن حریف فکر کرد من او را زده‌ام. زمانی هم که داور کارت زرد می‌داد، من و جاوید کنار هم بودیم و این برداشت شد که من کارت گرفته‌ام. اما مطمئن باشید اگر دوکارته می‌شدم، خودم بیرون می‌رفتم.

با این برد نشان دادید که جزو مدعیان اصلی هستید و نقض صحبت‌های شما در ابتدای فصل اثبات شد.

من هیچ‌گاه نگفتم تاسیسات دریایی ضعیف است و تنها به نصف شدن بودجه تیم اشاره داشتم. کسی که قراردادش ۲۰۰ میلیون تومان بود، امسال با ۱۰۰ میلیون، رفاقتی برای ما بازی می‌کند. اما تیم‌های مس سونگون بازیکنان مرا گرفته و پول بسیار خوبی خرج کرده است. اگر می‌توانستم این پول را بدهم، آن‌ها را نگه می‌داشتم. گیتی پسند هم به خاطر حضور در جام باشگاه‌های آسیا، هزینه خوبی کرده و ما تلاش می‌کنیم به آن‌ها برسیم. روزهای سختی در انتظار همه تیم‌ها است.

عجیب بود، مهران عالیقدر را که از ابتدای فصل غایب بود، مقابل شهرداری ساوه زیاد بازی دادید.

با او در ارتباط بودم و می‌دانستم چه وضعیتی دارد. زمانی که رضایت‌نامه‌اش را از گیتی پسند گرفت، با او وارد مذاکره شدیم و زیر نظرش گرفتیم. به هر حال مهران بازیکن ملی و حرفه‌ای است و به لحاظ بدنی هر چند ۱۰۰ نبود اما ۶۰ و ۷۰ بود. بازیکنی در بازی اولش این‌همه با نظم بازی کند، قابل تقدیر است و من از او راضی بودم.

نظرتان در مورد دعوت نشدن عالیقدر به تیم ملی چیست؟

سرمربی تیم ملی حق انتخاب دارد اما یادمان نرود مهران عالیقدر در موفقیت‌های تیم ملی در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا نقش داشت اما مربی تیم ملی صلاح کار را بهتر می‌داند و ما هم به سلیقه‌اش احترام می‌گذاریم.

برای جذب او مشورتی با ناظم الشریعه داشتید؟

مهران عالیقدر شاگرد اول ناظم‌الشریعه بوده است. البته این دو را پسر و پدر هم می‌دانستند اما دیگر داستان پدر و پسری در فوتسال فراموش شده است. دیگر پسرها، پدرهای خودشان را به یاد نمی‌آورند.

با توجه به نحوه جدایی سنگ‌سفیدی از تاسیسات دریایی آیا این جمله شما کنایه به او بود؟

خیر؛ یک نفر دیگر، زندگی او را ۱۰ سال جلو انداخته و من هیچ نقشی در موفقیت‌های سنگ سفیدی نداشتم! اما باید بگویم هیچ‌کس به اندازه ناظم‌الشریعه، مهران عالیقدر را در زندگی‌اش کمک نکرده است. او بازیکنی نبود که کسی بخواهد به زور وارد تیمی کند و در سطح ملی است. ضمن اینکه بسیار با اخلاق و با شخصیت است.

گفته می‌شود او با سفارش سرمربی تیم ملی و در حالی که تیم نداشت به تاسیسات دریایی و تیم ملی دانشجویان دعوت شده است.

سفارش فقط برای چلوکبابی است. وقتی وارد چلوکبابی می‌شوید یک نفر سفارش جوجه می‌دهد و من هم کوبیده دوست دارم اما در فوتسال چنین چیزی نداریم. بنده اگر دوست نداشته باشم به هیچ تیمی بازیکن نمی‌دهم ولو این که محرومم کنند. تیم ملی اولویتم است اما اگر ببینم تیمم ضرر می‌کند این کار را نمی‌کنم. من در اوج مسابقات، بهروز جعفری را به صورت قرضی به جام باشگاه‌های آسیا فرستادم اما این که کسی سفارش کند، نمی‌پذیرم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

هنوز نشناختیش که میگی بااخلاق وبا شخصیت است و پدروپسری آقای سرمربی همچنان ادامه دارد و مردم را درازگوش فرض نکنید لطفا آقای شمسایی عزیز

ايراني شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

کاش شمسایی دست از سر بازیکنا برداره..خودش و خوراکچی دست به یکی میکنن بازیکن بیرون میکنن..با آینده بازیکنا به راحتی بازی میکنن بعد انتظارای عجیب غریب دارن..خیلی باید راه بری تا رسم پدری رو یاد بگیری آقای شمسائی..دست خدا پشت تک تک این بچه هاست شما چه کاره ای…

نام شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

شمسایی یادت باشه عزت و ذلت آدما دست خداست تو که هیچى خیلى گنده تَر از توهم عددى نیست!!فقط و فقط خدااا

نام ... شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹

با سلام اقای عالیقدر و اقای ناظم از خوبهای فوتسال ایران هستند و اقای عالیقدر هم شاگرد اقای ناظم هست و واقعا هم بهترین فوتسالیست ایران هست خدا پشت و پناه هم عالیقدر و هم ناظم الشریعه باشه انشاالله

نام ... یکشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۳۵

اقای وحید شمسایی وقتی یک بازیکن روکه تو هیچ لیگی بازی نکرده بود رویکدفعه میبری لیگ برتر و بازیش میدی بعدش هرچی هم خراب باشه حمایتش میکنی پول توجیبی بهش میدی و قرارداد خوب میبندی براش وقتی بهت میگن زیادی حمایتش نکن جواب میدی که برای رضای خداست میگن ظرفیت نداره میگی نه بعدش تا دوزار پول بهش میرسه میبره برای کارهای غیر شرعی استفاده میکنه و سراز دادگاه در میاره و تمرکز نداره پدرتیمت رودرمیاره حالا مصاحبه میکنه که مربی تیم ملی ۱۰ سال زندکیش رو برده جلو دیگه پشت ادم کوچولو ها رو نگیر برای ادم ظرفیت دار مایه بزار سلطان