کد خبر : 101033
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1396 - 12:27
-

شمس:فوتسال در این مملکت ورشکسته است/مسئولان با کسانی مشورت می‌کنند که سابقه‌ای در فوتسال ندارند/این همه پیشکسوت یا در خانه شبکه خبر را تماشا می‌کنند یا بافتنی می‌بافند/کسی که این رشته را تُف و لعنت می‌کند، رئیس کمیته فوتسال می‌شود

شمس:فوتسال در این مملکت ورشکسته است/مسئولان با کسانی مشورت می‌کنند که سابقه‌ای در فوتسال ندارند/این همه پیشکسوت یا در خانه شبکه خبر را تماشا می‌کنند یا بافتنی می‌بافند/کسی که این رشته را تُف و لعنت می‌کند، رئیس کمیته فوتسال می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در مورد یک ساله شدن سرپرستی علی کفاشیان بر کمیته فوتسال اظهار داشت: ما در فوتسال کاره‌ای نیستیم و باید در مورد رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزرا و کارهای ارزی و ریالی از من بپرسید. *افرادی که هیچ سابقه‌ای در فوتسال ندارند، تصمیم‌گیرنده این رشته هستند سرمربی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در مورد یک ساله شدن سرپرستی علی کفاشیان بر کمیته فوتسال اظهار داشت: ما در فوتسال کاره‌ای نیستیم و باید در مورد رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزرا و کارهای ارزی و ریالی از من بپرسید.

*افرادی که هیچ سابقه‌ای در فوتسال ندارند، تصمیم‌گیرنده این رشته هستند
سرمربی پیشین فوتسال ایران تصریح کرد: مسئولان با کسانی مشورت می‌کنند که سابقه‌ای در فوتسال ندارند و آنها تصمیم‌گیرنده این رشته هستند. کسی نیست بگوید این پیشکسوتان استخوان خرد کرده کجا هستند.

*فوتسال در این مملکت ورشکسته است
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال افزود: در شروع لیگ، سه تیم انصراف دادند و سه بازی از چهار مسابقه هفته اول لغو شد. این مریضِ رو به احتضار را باید دور امجدیه بچرخانیم و با او وداع کنیم. متأسفانه پولی در فوتسال نیست و بازیکنان این رشته در سال قرارداد ۲۰ میلیونی می‌بندند که ۱۵ میلیون آن را هم نمی‌دهند و کسی نیست با این باشگاه‌ها برخورد کند. نمی‌دانم این بازیکنان چگونه زندگی خود را می‌گذرانند. ۹ ماه است که رأی کمیته انضباطی را برای گرفتن پولم از یک باشگاهی که خیلی مدعی هست، دارم اما می‌گویند پولت را نمی‌دهیم. فوتسال در این مملکت ورشکسته است.

*وزیر ورزش و جوانان فکری به حال فوتسال کند
شمس با بیان اینکه همه به فکر درآوردن پول‌های کلان هستند، گفت: یک مربی می‌گوید من را به عنوان سرمربی تیم منصوب کنید و من خرج سفر تیم را پرداخت می‌کنم و پولی هم نمی‌خواهم. سرمربی دیگری که سال گذشته ۲۰۰ میلیون تومان گرفته بود، امسال با ۴۰ میلیون تومان کار می‌کند. چرا مسئولان به دنبال حق پخش تلویزیونی نمی‌روند؟ یک برنامه ۲۰۲۰ در شبکه ورزش برای فوتسال با هزار بدبختی درست کردند که پس از ۴،۳ هفته، دیگر پخش نشد. مثلاً قرار بود با برنامه نود رقابت کند! چند سال است که می‌شنویم فوتسال قرار است به نایب رئیسی ارتقا یابد. از سلطانی‌فر که رأی قابل توجهی در مجلس کسب کرد و حق آن را هم داشت، توقع داریم فکری به حال فوتسال کند.

*چرا مسئولان موفقیت‌های فوتسال را به نام خود می‌نویسند؟
وی در این مورد که برخی مسئولان کمیته فوتسال، موفقیت‌های این رشته را به نام خود می‌نویسند، خاطرنشان کرد: سومی تیم ملی فوتسال در جهان به کدام مسئول ارتباط دارد؟ مگر یک مسئول به جز تدارک مناسب، چه اثری می‌تواند داشته باشد؟ بازیکنان تیم ملی مجبور بودند با سوزن و نخ به جان لباس‌های خود بیفتند. چون لباسی نداشتند و مشخص است که مسئولان کار خود را انجام نداده‌اند. از لحاظ فنی، بازیکنان با استعداد خود نتیجه می‌گیرند، اما چرا مسئولان این موفقیت‌ها را به نام خود می‌نویسند؟

*نمی‌دانم چرا اینقدر بدبخت و فلک‌زده شده‌ایم!
سرمربی پیشین تیم ملی ادامه داد: ذره‌ای ارزش و آبرو برای تیم ملی قائل نیستند و زمانی که بازیکن از جام جهانی آمد، پیراهنش را در فرودگاه از او گرفتند و به رده امید دادند. این پیراهن می‌تواند یک عمر به عنوان یادگاری در اتاق بازیکن باشد، اما شما این را هم از او می‌گیرید. نمی‌دانم در این مملکت چه خبر است و چرا اینقدر بدبخت و فلک‌زده شده‌ایم.

*چرا به شعور مردم توهین می‌کنید؟
شمس با اشاره به تیم فوتسال زیر ۲۰ سال و موفقیت این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: چرا علی صانعی مجبور است دو هزار نفر را از سراسر ایران جمع و از آنها استعدادیابی کند؟ چرا رده‌های سنی پایه ما باید اینگونه انتخاب شوند؟ این کارها به مسئولان باز می‌گردد اما زمانی که یک توپ وارد دروازه حریف می‌شود، مسئولان فریاد می‌زنند‌ «هورا»، ما توپ را کردیم توی گل! معلوم است شما کاره‌ای نیستید. آنها هنوز پاداش سومی جهان را که پُز آن را می‌دهند، به ملی‌پوشان نداده‌اند. چرا به شعور مردم توهین می‌کنید؟  هر جا می‌روم مردم می‌پرسند چرا لباس تیم ملی پاره است و بازیکنان مجبورند این لباس را وصله بزنند. ما هم سرمان را پایین می‌اندازیم. چون مسئولان در جامعه نیستند و سر خود را در برف کرده‌اند و می‌گویند ما موفق هستیم.

*چرا کمیته فوتسال یک سال است که با سرپرست اداره می‌شود؟
سرمربی پیشین تیم ملی با بیان اینکه به مشکلات تیم ملی فوتسال رسیدگی نمی‌شود، تصریح کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است رخ دهد. متأسفانه گوش شنوایی برای صحبت‌های ما وجود ندارد. چرا یک سال است که کمیته فوتسال با سرپرست اداره می‌شود؟ مگر کار کفاشیان خوب نیست، چرا او را به سمت ریاست کمیته فوتسال منصوب نمی‌کنید؟

*این همه پیشکسوت یا در خانه شبکه خبر را تماشا می‌کنند یا بافتنی می‌بافند!
وی در این مورد که گفته می‌شود کفاشیان، افت مسئولیت از ریاست فدراسیون فوتبال به ریاست کمیته فوتسال را یک نزول می‌داند، خاطرنشان کرد: یک مسئول باید عاشق کار خود باشد. اگر به من بگویند کفش‌های فوتسالی‌ها را واکس بزنم، این کار را می‌کنم چون عاشق فوتسال هستم. یک بار ما را به مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال دعوت کردند و من با سر رفتم. چرا مدیری را که حضور در فوتسال برایش ننگ محسوب می‌شود، نگه می‌دارید؟ من دنبال این نیستم که به من سمتی بدهید و تنها به دنبال تقویت فوتسال هستم. این همه پیشکسوت یا در خانه شبکه خبر را تماشا می‌کنند یا بافتنی می‌بافند!

*کسی که این رشته را تُف و لعنت می‌کند، رئیس کمیته فوتسال می‌شود!
شمس افزود: کسی که این رشته را تُف و لعنت می‌کند، رئیس کمیته فوتسال می‌شود! کفاشیان اکثر اوقات در نایب رئیسی فدراسیون فوتبال وقت می‌گذراند و چند ساعت هم در کمیته فوتسال فعالیت می‌کند. حرف‌های ما هم خریداری ندارد و کسی سراغی از ما نمی‌گیرد. ما را به یک جلسه دعوت نمی‌کنند که راجع به چالش‌های فوتسال صحبت کنیم.

*منتظریم «لا اله الا الله» ما را بگویند و ما را دور امجدیه بچرخانند
پیشکسوت فوتسال ایران با اشاره به اینکه رسانه‌ها و مردم شغل او را به یادش می‌آورند، گفت: مسئولان فراموش کرده‌اند که حسین شمسی هم وجود داشته است. من ۶ قهرمانی آسیا بدون حتی یک تساوی برای ایران به ارمغان آورده‌ام، بهترین مربی جهان در سال ۲۰۰۹ و مربی قرن آسیا در سال ۲۰۱۰ شدم. چه کسی سراغی از ما می‌گیرد؟ منتظریم «لا اله الا الله» ما را بگویند و ما را دور امجدیه بچرخانند. از کشورهایی مانند قطر، کویت و فیلیپین تماس می‌گیرند و با ما مشورت می‌کنند، اما در ایران، محلی از اعراب نداریم.

*بعید است میزبان جام جهانی ۲۰۲۰ شویم
شمس با بیان اینکه امکانات ژاپن و نیوزیلند که در میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ با ما رقابت می‌کنند، به مراتب بهتر از امکانات ایران است، گفت: باید برای میزبانی مسابقات از چند وزیر امضا بگیرند و الکی نیست. نماینده‌های فیفا باید امکانات ما را بررسی کنند. باید ۲۴ سالن تمرین برای ۲۴ تیم مسابقات در نظر بگیرند که ما این تعداد سالن استاندارد نداریم. مگر اینکه مسابقات هر گروه را در یک شهرستان برگزار کنند. باید واقعیت‌ها را بپذیریم و به نظرم خیلی بعید است که این میزبانی به ما برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Funa شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹

درود بر استاد شمس.

نام ... شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

خداییش من اگر یک پول مفتی پیدا کنم میام یک تیم توی لیگ ۲ می خرم میدم حسین اقا و محمود خان خوراکچی که اینقدر ناله نکنن . بابا زشت این همه شما از پر این فوتسال به ناحق خوردید حالا بزار چندتا مربی دیگه به حق بخورن . تو ساوه سر نخواستن شما دعواست بخدا

نام ... شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

حسین شمس شما به خاطر حرکات موزونت که تکراری شده کسی بهت تیم نمیده یکم تمرین کن .

نام شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲

بابا تاریخ مصرف این حسین شمس توى مربیگرى تموم شده اون وقتا أصلا تو آسیاتیمى نبود که بازیکنا خودشون مى رفتند تیم رو قهرمان مى کردند اینم رو نیمکت مى خوابید!! ولى خدایى هیچکس حرکات موزون حسین شمس رونداره یکى بهش یه تیم بده از دستش ندیم…

نام ... یکشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱:۳۸

اقای شمس خودکرده را تدبیر نیست موارد مورد اشاره شما درسته ولی باعث و بانی و ریشه بسیاری موارد به خود شما و چند نفر همکار شما و تعدادی در قسمتهای مختلف فدراسیون مثل کمیته فدراسیون و آموزش برمیگرده

نام یکشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

اگر رأست میگى برو یک سال تو یکى از این کشورهایى که میگى کار کن!!!دست از سر فوتسال این مملکت بردااااار