کد خبر : 101028
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1396 - 12:13
-

یحیی زاده:ما قبل از بازی با مقاومت بازی را واگذار کرده بودیم/مدیرعامل ما زحمتکش است اما در ورزش سابقه مدیریتی ندارد

یحیی زاده:ما قبل از بازی با مقاومت بازی را واگذار کرده بودیم/مدیرعامل ما زحمتکش است اما در ورزش سابقه مدیریتی ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد یحیی‌زاده بعد از باخت ۷ بر یک تیم پارسیان شهر قدس مقابل مقاومت البرز گفت: متاسفانه ما قبل از اینکه بازی آغاز شود نتیجه را واگذار کرده بودیم. به دلیل اتفاقاتی که در باشگاه صورت گرفته بود ما از قبل بازنده بودیم به این دلیل که بچه ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد یحیی‌زاده بعد از باخت ۷ بر یک تیم پارسیان شهر قدس مقابل مقاومت البرز گفت: متاسفانه ما قبل از اینکه بازی آغاز شود نتیجه را واگذار کرده بودیم. به دلیل اتفاقاتی که در باشگاه صورت گرفته بود ما از قبل بازنده بودیم به این دلیل که بچه ها از نظر شرایط روحی به هم ریخته بودند.

وی در ادامه گفت: همانطور که اطلاع دارید تیم پارسیان بدون بدنسازی و آمادگی قبلی پا در لیگ برتر گذاشت و اکنون که وارد هفته نهم لیگ می شویم  هنوز وضعیت مالی باشگاه برطرف نشده است و بچه‌های ما تا الان ریالی دریافت نکردند و فقط به خاطر عشق و علاقه‌‌ ای که به شهرقدس داشتند تاکنون ادامه دادند.

سرمربی تیم فوتسال پارسیان شهرقدس گفت:مقاومت تیم بسیار خوب و هماهنگ همراه با بازیکنان جوان و با تجربه‌ای است که انصافا  جایگاه این تیم در حال حاضر در جدول نباید این باشد. همانطور که مشاهده کردید در بازی دیروز مقاومت هفت توپ بر روی دروازه ما آورد که هر هفت توپ آن گل شد و این نشان می‌دهد که تیم ما درون دروازه‌ و خط دفاع ضعف دارد و بیشتر باید روی این موضوع کار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که علت درگیری دیروز مدیرعامل در این بازی چه بوده است گفت: علیرضا نعیمی مدیرعامل باشگاه فردی زحمت‌کش و مردمی و یکی از نفرات شاخص شهر قدس است. اما وی از لحاظ مدیریت ورزش حرفه‌ای سابقه‌ای ندارد. البته درگیری دیروز ما فقط اختلاف بین دو دروازه‌بان تیم بوده و هیچ‌گونه بحث و درگیری دیگر میان کادر فنی و مدیرعامل و یا اعضای هیات مدیره صورت نگرفته است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

وقتی فوتسال بچه بازی بشه و امثال تو بیان مربی لیگ برتر بشن اون مدیر هم میاد از این کار ها میکنه دیگه ؟؟؟!!!تو اگر مربی بودی الان استعفا داده بودی و اجازه دخالت نمی دادی ولی اگر بزنه توی گوشت هم فردا دوباره میایی سر تمرین!!فوتسال با شماها بدبخت شده!!