کد خبر : 101100
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1396 - 13:35
-

فایل صوتی مصاحبه کفاشیان/ وقتی ناظم الشریعه خودش را به خواب می زند/ متهم کردن رسانه‌ها در روز روشن!

فایل صوتی مصاحبه کفاشیان/ وقتی ناظم الشریعه خودش را به خواب می زند/ متهم کردن رسانه‌ها در روز روشن!
همانطور که در فایل صوتی می‌شنوید، کفاشیان تاکید می‌کند قرارداد ناظم‌الشریعه یک ساله است اما سرمربی تیم ملی انگار خودش را به خواب زده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، می‌گویند کسی که خواب است را می‌توان بیدار کرد اما کسی که خودش را به خواب زده، نه. این ضرب‌المثل، حکایت این روزهای سرمربی تیم ملی است. کسی که دل در گرو حمایت‌های واهی فدراسیون‌نشین‌ها بسته و نمی‌خواهد حقایق را ببیند. رسانه‌ها و به خصوص پایگاه خبری فوتسال از فردای روزی که تیم ملی روی سکوی جهانی رفت، تمدید بلند مدت قرارداد کادرفنی تیم ملی را به عنوان یکی از مطالبه‌های جدی اهالی فوتسال مطرح کرد و همواره حامی واقعی تیم ملی و مربیانش بوده است.

اما جای تعجب بسیار است که رسانه‌های حامی تیم ملی، به یک باره شایعه‌ساز و حاشیه‌ساز معرفی می‌شوند. ناظم‌اشریعه امروز در گفت و گو با خبرگزاری فارس درباره تمدید قراردادش گفته است(اینجا): من نمی‌دانم چرا بعضی از سایت‌های خبری بدون اطلاع شروع به انتشار این مطلب می‌کنند. قرارداد من طبق مصوبه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تا جام جهانی ۲۰۲۰ می‌باشد.

اما حقیقت چیست؟ آیا ادعای یک‌ساله بودن قرارداد ناظم الشریعه، موضوعی است که پایگاه خبری فوتسال بدون اطلاع از آن، منتشرش کرده است؟ در ادامه فایل صوتی صحبت‌های علی کفاشیان را گنجانده‌ایم. همانطور که در این فایل صوتی نیز می‌شنوید، کفاشیان تاکید می‌کند قرارداد ناظم‌الشریعه یک ساله است.

هر چند ناظم الشریعه از ماجرای مصاحبه کفاشیان مطلع بود و حتی هفته گذشته گفته بود صحبت‌های کفاشیان در این مورد درست است اما مشخص نیست چرا او در چرخش ۱۸۰ درجه‌ای، این مصاحبه را فراموش کرده و رسانه‌ها را به دروغ‌گویی و حاشیه سازی متهم می‌کند.‌ ‌آن هم در زمینه موضوعی که هدف، کاملا حمایت از کادرفنی تیم ملی است. در هر حال، قضاوت با شما…

اظهار نظر کفاشیان در مورد زمان قرارداد ناظم الشریعه: ما به هر حال ارزیابی می‌کنیم و از الان برای جام جهانی نمی‌توان تصمیم گرفت. به هر حال او زحمت می‌کشد و کارش را می‌کند؛ ما هم باید حمایت کنیم. قراردادش مشروط نیست اما قراردادهای ما یک‌ساله است و از بازی آسیایی تا بازی آسیایی است. قرارداد آقای ناظم الشریعه هم تا جام ملت‌های آسیاست و بعد از آن شاید تمدید شود. در کل، قراردادهای ما سال به سال است.

برای دانلود فایل صوتی صحبت‌های کفاشیان اینجا کلیک کنید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

پایگاه خبری فوتسال با تغییر موضوعه به سایت خبری فتنه تغییر یافت . شما با این رفتارتان روزانه از بازدیدکنندگان خود کم میکنید . به امید تعطیلی کامل سایت شما

نام ... یکشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

خوشم میادآقای ناظم محلتون هم نمیزاره

نام ... یکشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲

اگر موضوع حمایت بود شما باید به کفاشیان گیر بدید نه به ناظم متلک بگید

نام ... یکشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹

امپراطور فوتسال سید محمد ناظم الشریعه

نام ... دوشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰:۲۶

من دیگه سایت شما رو نمی خونم. هنوز اتفاقی نیفتاده که شمشیر از رو بسته اید

علیرضا دوشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۳۱

اینا دنبال اینن که از آقای ناظم امتیاز بگیرن ولی سید عزیز ایران بهشون محل نمیذاره خخخخخ