کد خبر : 101117
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1396 - 16:34
-

قرعه کشی لیگ برتر امیدها برگزار شد/ابهام در نحوه قرعه کشی و اعطای میزبانی

قرعه کشی لیگ برتر امیدها برگزار شد/ابهام در نحوه قرعه کشی و اعطای میزبانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، قرعه کشی بازیهای لیگ برتر امیدهای کشور انجام شد و میزبانهای دور اول بازیها مشخص شدند. گروه اول: میزبان : فرش آرای مشهد تیمهای گروه یک: فرش آرای مشهد, اتلیه طهران قم, طاها تنکابن, ماهان تندیس قم,گیتی پسند اصفهان,پرسپولیس خوزستان , کشاورز قزوین گروه دوم : میزبان :

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، قرعه کشی بازیهای لیگ برتر امیدهای کشور انجام شد و میزبانهای دور اول بازیها مشخص شدند.
گروه اول:
میزبان : فرش آرای مشهد
تیمهای گروه یک:
فرش آرای مشهد, اتلیه طهران قم, طاها تنکابن, ماهان تندیس قم,گیتی پسند اصفهان,پرسپولیس خوزستان , کشاورز قزوین
گروه دوم :
میزبان : شهروند ساری
تیمهای گروه دو:
شهروند ساری , پدیده نصف جهان اصفهان,شهرداری رشت,موعود پیرادل مشهد,دبیری تبریز,شهید کوچه تبار قزوین , ملی حفاری ایران
*شروع بازیها از روز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه خواهدبود.بازیها به صورت رفت و برگشت و در دوگروه انجام و سپس دو تیم اول هر گروه به مرحله نهایی صعود کرده و دو تیم انتهای جدول از هر گروه (جمعا چهار تیم)به لیگ دسته یک سقوط خواهند کرد.با این حال ابهاماتی در قرعه کشی مسابقات و میزبانی تیم ها وجود دارد.لطفی سرپرست تیم طاها تنکابن با اعتراض به قرعه کشی صورت گرفته گفت: مشخص نیست این قرعه کشی بر چه اساسی و در حضور چه کسانی صورت گرفته است. معمول است که از نماینده یا سرپرستان تیم ها در قرعه کشی دعوت می شود اما نه از تیم ما و نه از چندین تیم دیگر سرپرستی دعوت نشده و به نظر می رسد آقایان خودشان در کمیته فوتسال نشسته و تیمه را به نحوی که دوست داشتند چیده اند.معمولا قرعه کشی بر اساس شمال و جنوب بود اما ما در یک گروه هستیم و شهروند ساری ور شهرداری رشت درگروهی دیگر.مشخص نیست این قرعه کشی را چه کسی انجام داده و بر چه اساس این تیم ها در یک گروه قرار گرفته اند.

سرپرست تیم طاها تنکابن ادامه داد:ما از قدیمی ترین تیم های فوتسال در رده پایه هستیم اما کمیته فوتسال هیچ توجهی به ما نمی کند.تنکابن با این کوچکی بازیکنان بزرگی مثل اصغری مقدم را به فوتسال تحویل داده و چهره هایی مثل سعید عباسی،سینا پرکاس و .. از تیم ما به فوتسال معرفی شدند با این حال هر بار برای میزبانی درخواست داده ایم پذیرفته نشده است و میزبانی همیشه به ساری، مشهد واصفهان می رسد و معلوم نیست چه زمانی نوبت ما می شود.آقایان حرف از باشگاه می زنند در حالی که خود شهروند ساری باشگاه نیست و تیم است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

دیکتاتوری