کد خبر : 101193
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1396 - 15:58
-

بهترین های دردسر ساز/ مکانیزم انتخاب چیست؟

بهترین های دردسر ساز/ مکانیزم انتخاب چیست؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قرار است فدراسیون فوتبال روز شنبه ۱۸ شهریورماه در مراسمی که بیشتر به بدرقه تیم ملی فوتسال برای مسابقات داخل سالن آسیا نزدیک است از بهترین های لیگ برتر فوتسال در سال گذشته هم تقدیر کند. بر اساس شنیده ها مکانیزم برترین ها زیر نظر کمیته فنی و توسعه و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قرار است فدراسیون فوتبال روز شنبه ۱۸ شهریورماه در مراسمی که بیشتر به بدرقه تیم ملی فوتسال برای مسابقات داخل سالن آسیا نزدیک است از بهترین های لیگ برتر فوتسال در سال گذشته هم تقدیر کند.

بر اساس شنیده ها مکانیزم برترین ها زیر نظر کمیته فنی و توسعه و البته علی صانعی است و در این میان مربیان و اهالی فوتسال نقش چندانی در این انتخابات ندارند با این حال تا اینجای کار هم آنچه از این انتخابات به بیرون درز کرده با واکنش هایی روبرو شده است.

در این مراسم قرار است بهترین تیم، بهترین بازیکن،بهترین مربی،پدیده لیگ،بازیکن اخلاق و بهترین دروازه بان انتخاب شوند که در هر بخش انتخاب ها با اعتراض هایی روبرو بوده است و برای مثال یکی از تیم های شاخص به انتخاب تیمی خاص برای عنوان بهترین تیم گلایه کرده و آن را نه به دلیل مسائل فنی بلکه به دلیل رابطه خوبی که این باشگاه با فدراسیون پیدا کرده می دانند.

در انتخاب دروازه بان برتر هم بیشتر نظر کادرفنی تیم ملی تامین شده تا آنچه در لیگ شاهد آن بوده ایم و این قضیه هم با اعتراض روبرو شده است.جالبترین بخش انتخاب بهترین بازیکن است که کمیته فنی ملاک عجیبی را برای آن در نظر گرفته که از این حیث خبری از بهترین بازیکنان لیگ در آن نیست و فردی به عنوان بهترین انتخاب می شود که با مکانیزمی خارج از لیگ برتر انتخاب شده است.

شاید واضح ترین انتخاب به بهترین مربی برگردد که تا حدودی همه می دانند چه کسی است اما معتقدند حق این مربی با بازیکنانی که داشته نبوده و باید این عنوان به مربیان دیگر برسد.بر اساس شنیده ها دو باشگاه بزرگ لیگ برتر اعلام کرده اند که به دلیل عدم نظر سنجی از آنها،برخی دخالت ها و درنظرگرفتن مصالح و رفاقت ها به جای انتخاب نفرات اصلح، مراسم بهترین های لیگ را تحریم خواهند کرد. در روزهای آینده و با نزدیک شدن به مراسم جزئیات بیشتر از اتفاقات پیرامون آن را منتشر می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.