کد خبر : 101197
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1396 - 11:52
-

امیدواریم بر اساس رای گیری بهترین ها انتخاب شوند/ نمی شود گفت چون فلانی آقای گل شده پس یک جایزه می گیرد و جایزه دیگری به او ندهیم/انتخاب بهترین ها دل بدست آوردن نیست

امیدواریم بر اساس رای گیری بهترین ها انتخاب شوند/ نمی شود گفت چون فلانی آقای گل شده پس یک جایزه می گیرد و جایزه دیگری به او ندهیم/انتخاب بهترین ها دل بدست آوردن نیست

وحید شمسایی مربی بازیکن تیم تاسیسات دریایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با انتقاد از ساز و کار انتخاب برترین های فوتسال و شایعاتی که در این باره شنیده می شود گفت:معتقدم اگر قرار است برای کاری وقت بگذاریم و انتخابی انجام دهیم به نحوی نباشد که انگیزه بازیکنان از دست برود و

وحید شمسایی مربی بازیکن تیم تاسیسات دریایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با انتقاد از ساز و کار انتخاب برترین های فوتسال و شایعاتی که در این باره شنیده می شود گفت:معتقدم اگر قرار است برای کاری وقت بگذاریم و انتخابی انجام دهیم به نحوی نباشد که انگیزه بازیکنان از دست برود و باید آنها را به ادامه فوتسال و پیشرفت کردن ترغیب کنیم.این روزها حرف های ضد و نقیضی در مورد بهترین ها شنیده می شود و اینکه معیارهایی برای انتخاب در نظر گرفته شده که به نظر درست نیست. در شبکه ورزش آقای ترابیان گفت که سه چهار نفر که اشراف دارند بهترین ها را انتخاب می کنند اما اگر معیار انتخاب در لیگ است باید باشگاه ها دخیل باشند و آنها رای بدهند.آقای منصوری چند روز پیش برگه ای را برای ما فرستاد تا رای مان را بدهیم و امیدواریم بر اساس آرای تیم ها بهترین ها انتخاب شوند.

شمسایی ادامه داد:باید ساز و کار به نحوی باشد که حق کسی ضایع نشود.می توانیم فوتسال پلنت را الگو قرار دهیم که چگونه انتخاب می کند.ما هم از مدیران باشگاه ها،مربیان آنها،چندکارشناس،چند خبرنگار و مربیان تیم ملی و مدیران کمیته فوتسال دعوت کنیم در بهترین ها شرکت کنند و رای این چهل پنجاه نفر را جمع کنیم و هرچه نظر اینها بود اعمال کنیم.اینطوری مشخص می شود که چه کسی اول شده چه کسی دوم و چه کسی سوم.

مربی بازیکن تیم تاسیسات دریایی با اشاره به اینکه چندی پیش طارمی هم جایزه آقای گلی را گرفت و هم بهترین بازیکن لیگ فوتبال شد ادامه داد: نمی شود گفت چون فلانی آقای گل شده پس یک جایزه می گیرد و جایزه دیگری به او ندهیم.باید از حسن زاده به عنوان بهترین بازیکن آسیا تجلیل شود مثل اسماعیل پور که به خاطر عنوان جهانی اش باید از او تجلیل کرد و توحید لطفی که جوان برتر بازیهای آسیایی شده اما حساب لیگ جداست و فلسفه جداگانه ای دارد و باید به کسی که رای می آورد جایزه را داد.

شمسایی با بیان اینکه باید آرای شرکت کنندگان اعلام شود تا مشخص شود حق به حقدار رسیده تاکید کرد:بهترین ها باید با رای انتخاب شود و اگر این اتفاق بیفتد نفراتی که انتخاب شدند می فهمند چطور بوده و کسانی هم که انتخاب نشدند می فهمند که رای نیاوردند و پشت پرده ای در کار نبوده است.

آقای گل فوتسال جهان در مورد اینکه گفته می شود به دلیل حضور تیم ملی در بازی های داخل سالن آسیا می خواهند به نحوی جایزه بدهند که ملی پوشان روحیه بگیرند و جوایز را به نحوی تقسیم می کنند که دل ملی پوشان بدست بیاید گفت:انتخاب بهترین ها دل بدست آوردن نیست.اگر می خواهند دل کسی را بدست بیاورند رای گیری نکنند یا اصلا بهترین ها را انتخاب نکنند. الگوبرداری هم چیز خوبی است.کجا برای انتخاب بهترین ها دل کسی را بدست می ؟ورند؟ آیا فوتسال پلنت و فیفا هم این کار را می کنند؟باید طوری باشد که آینده را هم در نظر بگیریم.اینکه حق بازیکنی ضایع نشود و به آینده او لطمه نزنیم.

شمسایی ادامه داد: ما نمی توانیم قصاص قبل از جنایت کنیم و امیدوارم روز شنبه حق به حقدار برسد اما اینکه بگوییم چون فلان شخص فلان عنوان را کسب کرده و جایزه دیگری به او ندهیم درست نیست. همه مربیان و تیم ها روبروی هم بازی کردند و به خوبی به لیگ اشراف دارند.همه می دانند حق چه تیمی است که بهترین شود و چه مربی ای و چه بازیکنی.افراد صادقی در کمیته فوتسال هستند که در راس آنها آقای کفاشیان است و انتظار داریم در این قضیه به نحوی عمل کنند که حق کسی ضایع نشود.

مربی بازیکن تاسیسات در پایان گفت:من شخصا معتقدم که کاری که رضا لک کرد یا بعد از آن جواد اصغری مقدم حقشان است که بهترین شوند.تیمی که قهرمان شده حتما محق این عنوان بوده و باید بهترین تیم شود.در مورد بهترین بازیکن باید نظر کارشناسان را پرسید و ملاک دیگری را قرار نداد.اینطور می توان به حقانیت برترین ها ایمان آورد و اینکه دل کسی بدست بیابد درست نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.