کد خبر : 101211
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1396 - 12:31
-

دست بردن در جوایز برترین‌های فوتسال!

دست بردن در جوایز برترین‌های فوتسال!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از اینکه عباس ترابیان افشا کرد در سه جایزه حداقل دست برده شده حالا اخبار عجیبی از دست بردن در جوایز این رخداد به گوش می رسد.  به گفته منابع موثق از کمیته فوتسال، بعد از جمع بندی نهایی جوایز مراسم برترین ها ، حالا اقلا سه جایزه را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از اینکه عباس ترابیان افشا کرد در سه جایزه حداقل دست برده شده حالا اخبار عجیبی از دست بردن در جوایز این رخداد به گوش می رسد.  به گفته منابع موثق از کمیته فوتسال، بعد از جمع بندی نهایی جوایز مراسم برترین ها ، حالا اقلا سه جایزه را تغییر داده اند. شاید عجیبترین تصمیم در این تغییر جوایز ، انتخاب پدیده باشد. درحالی که انتخاب پدیده یک جایزه کاملا تخصصی است ، مسئولان هیات رئیسه نظری را که از جانب اعضای کادرفنی تیم های ملی و تعدادی از کارشناسان گرفته شده بود را تغییر دادند و قرار است بازیکنی به عنوان پدیده معرفی شود که اصلا ویژگی های سنی پدیده بودن را هم ندارد!

در بخش دروازه بان گلر اول تیم ملی و کسی که کمترین گل خورده را در بازی های لیگ داشته و از نظر کارشناسان هم به خاطر درخشش در کسب سومی تیم ملی در جام جهانی ، به عنوان بهترین انتخاب شده بود ، جایزه اش عوض شده و قرار است به گلری برسد که در لیگ اقلا ۱۵ گل بیشتر از او خورده است.

یکی دیگر از تغییرات عجیب و غریب اما انتخاب تیم برتر است! جایزه ای که به هیچ یک از سه تیم اول جدول قرار نیست برسد و قرار شده به تیمی شهرستانی برسد که در نیمه بالای جدول سال قبل هم نبوده است!
درباره تیم اخلاق هم تقریبا تیمی قرار است جایزه ببرد که بیشترین کارت زرد و احکام انضباطی برایش در نظر گرفته شده بود.

حتی تلاش زیادی شده بود برای تغییر برترین مربی لیگ و می خواستند این جایزه هم به مربی تیم قهرمان نرسد!

حالا باید دید این فشارها و این دست بردن ها در لیست با واکنش مهدی تاج و مسئولان بالادستی فدراسیون فوتبال همراه می شود یا نه.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

البته تمامی اهالی محترم فوتسال وکارشناسان بدرستی میدانند که در بخش دروازه بان برتر لیگ سال گذشته تعداد گل خورده گلر نباید مد نظر قرارگیرد بلکه تعداد گلهابی که ناشی از قصور وی بوده بایستی مد نظر قرار بگیرد ولذا طرح این مسئله توسط سایتی که خود را بیطرف و صاحب نظر میداند عجیب بوده وحاکی از جانبداری از دروازه بانی خاص میباشد.

نام ... چهارشنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰

بهترینهای لیگ برتر مطرح است نه تیم ملی ولذا بنده نیز ضمن تایید کامنت اول
دربخش دروازه بانها ، معتقدم بهترینهای لیگ بابستی مورد توجه قرار گیرند واصولا بایستی مطالق شیوه مرسوم ومتداول در دنیا ،بهترین دروازه بان را از قهرمان لیگ برتر انتخاب کنند.