کد خبر : 101214
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1396 - 13:46
-

ناظم الشریعه:این تیم جام جهانی نیست که به اردو‌ها دعوت شده است/از همه حریفان ترس داریم/اگر قرارداد را من امضا کرده ام که چهار ساله است/برخی برای قراردادم دلشوره دارند!/وقتی پولی در کار نیست دعوا هم بی فایده است/لیگ ۶ ماهه لیگ نیست

ناظم الشریعه:این تیم جام جهانی نیست که به اردو‌ها دعوت شده است/از همه حریفان ترس داریم/اگر قرارداد را من امضا کرده ام که چهار ساله است/برخی برای قراردادم دلشوره دارند!/وقتی پولی در کار نیست دعوا هم بی فایده است/لیگ ۶ ماهه لیگ نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره اردوی تیم ملی فوتسال گفت: اردوی تیم ملی از ۲۱ شهریور برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان آغاز شده است و مجبور شدیم با توجه به برگزاری مسابقات لیگ یک تا ۲ روز در هفته اردو داشته باشیم. زمان کمی برای اردو داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره اردوی تیم ملی فوتسال گفت: اردوی تیم ملی از ۲۱ شهریور برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان آغاز شده است و مجبور شدیم با توجه به برگزاری مسابقات لیگ یک تا ۲ روز در هفته اردو داشته باشیم.
زمان کمی برای اردو داریم
وی افزود: بهترین‌های لیگ برتر به اردوی تیم ملی دعوت شده اند. سعی کردیم بازیکنانی که انگیزه کافی دارند را به اردو دعوت کنیم، اما مدت زمان بسیار کمی برای تمرینات داریم و تلاش می‌کنیم بازیکنان را در این مدت با هم همانگ کنیم.
از ما مدال می‌خواهند
سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص برخی انتقادات نسبت به لیست نفرات دعوت شده به اردو‌ها گفت: اگر نیاز باشد و فدراسیون بگوید که تیم ملی “ب” یا امید را راهی مسابقات داخل سالن کنیم، این کار را خواهیم کرد، اما کمیته ملی المپیک از ما مدال می‌خواهد. با این حال این تیم جام جهانی نیست که به اردو‌ها دعوت شده است.
وی ادامه داد: از لیست ۱۸ نفره دعوت شده، ۱۰ بازیکن جوان هستند و تا به حال مسابقات جام جهانی را تکرار نکرده اند. حدود ۲ تا سه بازیکن هم برای نخستین بار به اردوی تیم ملی دعوت شده اند. در مجموع تلفیقی از بازیکنان جوان با تجربه در این اردو حضور دارند. تلاش کردیم جوانگرایی با شیب ملایم داشته باشیم.
ناظم الشریعه گفت: بازیکنان دعوت شده به اردو بهترین‌های ایران و جهان هستند، اما از من خواستند که براساس شایستگی بازیکنان را دعوت کنم و جوانگرایی نسبی هم داشته باشم.
سرمربی تیم ملی فوتسال درباره حریفان ایران در بازی‌های داخل سالن آسیا افزود: تاهیتی از قاره اقیانوسیه در این بازی‌ها شرکت می‌کند و در واقع مسابقات فوتسال بازی‌ها، در بخش آسیا و اقیانوسیه است. با تیم ملی اردن در جام ملت‌های قبلی بازی کرده ایم و تیم قرقیزستان را می‌شناسیم. با این حال هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم.
مسابقه آسان نداریم
وی ادامه داد: فیلم بازی حریفان را بدست آورده ایم و آنالیز می‌کنیم. برایمان حریفان فرقی ندارد و سعی می‌کنیم پرتلاش و تاثیرگذار باشیم. شاید تغییراتی در نفرات داشته باشیم، اما هدف تاکتیک پذیری است. بازی‌های آسانی نداریم. همه تیم‌ها با ترکیب اصلی خود به ترکمنستان می‌آیند و ما از همه حریفان ترس داریم، اما آن‌ها هم از تیم ایران واهمه دارند.
برخی برای قراردادم دلشوره دارند!
ناظم الشریعه در مورد قراردادش با فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد خیلی برایم مهم نیست، اما بعضی‌ها در این خصوص دلشوره دارند. به آن‌ها می‌گویم اگر قرارداد را من امضا کرده ام، که چهار ساله است، اما برخی می‌گویند یک ماهه بوده است، با این حال من همان یک ماه را هم قبول دارم. اوایل هم می‌گفتند که اصلا قراردادی ندارم!
وی افزود: بهتر است در مورد قرارداد مسئولان صحبت کنند، چون شایعات زیاد است، اما من قراردادم را چهار ساله و تا جام جهانی ۲۰۲۰ امضا می‌کنم.
انتقاد از تیم سوم جهان عجیب است
سرمربی تیم ملی فوتسال با وجود سومی تیم ملی در پاسخ به برخی انتقادات گفت: این موضوع خیلی عجیب است، اما من ناراحت نمی‌شوم. نیازی به تشکر ندارم، اما باید از بازیکنان تیم تشکر شود. عده‌ای گفتند سومی جام جهانی شانسی بوده است. منتقدان باید بیایند در جلسه آنالیز که ما هر روز فیلم بازی‌های جام جهانی را در آن مرور می‌کنیم. به هر حال مسابقه برد و باخت دارد و این نتایج زحمات مربیان و بازیکنان است و من نماینده همه مربیان ایران هستم.
وی با اشاره به اینکه امکانات فوتسال بهتر خواهد شد، افزود: بعضی‌ها از نظر خودشان درست می‌گویند و ماباید برای تیم ملی دعوا کنیم تا شرایط بهتر شود، اما وقتی پولی در کار نیست دعوا هم بی فایده است. با این حال شرایط فوتسال هر روز بهتر می‌شود.
لیگ ۶ ماهه لیگ نیست
ناظم الشریعه گفت: برای آغاز دیرهنگام لیگ برتر هم قانون و هیئت رییسه وجود دارد. ما مثل نمایندگان مجلس دعواهای خود را کرده ایم، اما متاسفانه در هیئت رییسه شرایطی وجود دارد و تعداد افراد برخی نفرات از ما بیشتر است. رییس فدراسیون فوتبال و رییس کمیته فوتسال می‌دانند لیگی که در ۶ ماه برگزار شود، لیگ نیست و همه بازیکنان، مربیان و باشگاه‌ها تحت فشار هستند. در این مورد مدیرعاملان باید دخالت کنند.
وی ادامه داد: لیگ برتر را باید از ماه دوم سال آغاز می‌کردیم و باید برنامه ریزی‌ها براساس تقویم میلادی باشد، چون ما بر همین اساس در مسابقات برون مرزی شرکت می‌کنیم. این موضوع را هم باید مدنظر قرار دهیم که جام ملت‌های آسیا در ۲ دوره گذشته بجای تیر ماه در ماه بهمن برگزار می‌شود و باید در هیئت رییسه این موضوع مطرح شود.
به اندازه خودم دعوا می‌کنم
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هر روز نمی‌توانم برای مشکلات دعوا کنم اگر بحثی در خصوص لیگ وجود دارد باشگاه‌ها باید وارد عمل شوند و تغییراتی به وجود آورند، ما هم به اندازه خودمان بحث کرده ایم و بازیکنان بهترین شاهد هستند، چون واقعیت‌ها را می‌دانند.
شخصیت تیم سوم جهان حفظ شود
وی ادامه داد: اعتراض در صورت قانونی بودن خوب است. در هر صورت شخصیت تیم ملی با سومی جام جهانی باید حفظ شود. این بازیکنان آینده فوتسال هستند و در صورت توجه شرایط بهتر می‌شود.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.