کد خبر : 101289
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1396 - 21:49
-

اعتراض شدید شیرازی ها به گروه داوری/ ابهام در گل ثانیه پایانی حفاری

اعتراض شدید شیرازی ها به گروه داوری/ ابهام در گل ثانیه پایانی حفاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم حفاری اهواز در هفته دهم لیگ برتر توانست با نتیجه ۵ بر ۳ از سد ارژن شیراز بگذرد. به دلیل همزمانی این بازی با دیدار تیم ملی فوتبال در مقابل کره جنوبی، استقبال خوبی از سوی تماشاگران به عمل نیامده بود. حفاری خیلی زود توسط طالبی به گل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم حفاری اهواز در هفته دهم لیگ برتر توانست با نتیجه ۵ بر ۳ از سد ارژن شیراز بگذرد.
به دلیل همزمانی این بازی با دیدار تیم ملی فوتبال در مقابل کره جنوبی، استقبال خوبی از سوی تماشاگران به عمل نیامده بود.
حفاری خیلی زود توسط طالبی به گل اول رسید. پس این گل، تیم مهمان بود که به خود آمد و با ضربه رضا جوانبخت به گل تساوی رسید. سپس نوبت به گلزنی نمازی برای اهوازی ها رسید تا این تیم با نتیجه دو بر یک از حریف شیرازی خود پیش بیفتد. این گل دوام زیادی نداشت و تنها یک دقیقه بعد ارژن با ضربه سر سهرابی به گل مساوی رسید.
بازی خوب ارژن ادامه داشت تا یک دقیقه به پایان بازی در نیمه اول، با ضربه نجفی برای اولین بار در این دیدار از حریف خود پیشی گرفت. نیمه اول این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ارژن به پایان رسید.
شروع نیمه دوم با حملات همه جانبه حفاری همراه بود. بعضی از تصمیمات داوری در این دیدار باعث اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی دو تیم، به ویژه ارژن شد.
از هشت دقیقه مانده به پایان بازی، حفاری روی به بازی پاور پلی آورد و خیلی زود با ضربه عالی شهاب طالبی به گل تساوی رسید. پس از این گل بازی پاور پلی ادامه داشت تا جایی که نمازی با ضربه ای زیرکانه دروازه ارژن را برای بار چهارم فرو ریخت. یک دقیقه مانده به پایان، نتیجه ۴ بر ۳ به سود حفاری، و هر دو تیم ۵ خطائه بودند، که تیم ارژن روی به بازی پاور پلی آورد، ولی نتوانست سودی ببرد.
یک ثانیه مانده به پایان بازی، خطای بیضایی بر روی رفیعی گرفته شد تا حفاری صاحب یک ضربه پنالتی از نقطه دوم شود،
این تصمیم داور با اعتراض شدید کادر فنی و جوانبخت کاپیتان ارژن همراه بود. آن ها اعتقاد داشتند، قبل از سوت اعلام خطا، داور چهارم سوت پایان مسابقه را زده است.
علیرضا رفیعی در تقابل با بذرافشان موفق شد دروازه را برای بار پنجم باز کند و بازی با نتیجه ۵ بر ۳ به سود تیم حفاری به پایان رسید.
بعد از بازی یکی از اعضای کادر فنی ارژن به ناظر بازی و ناظر داوری، از داور گلایه می کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اریایی یکشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷

افسوس برای داور ترسو