کد خبر : 101297
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1396 - 23:02
-

تقابل دو برادر در مشهد/ ترفند جدید برای نگه داشتن تیر دروازه/ حضور سرپرست تیم ملی در سالن/ درگیری مقاومتی ها با لیدر فرش آرا

تقابل دو برادر در مشهد/ ترفند جدید برای نگه داشتن تیر دروازه/ حضور سرپرست تیم ملی در سالن/ درگیری مقاومتی ها با لیدر فرش آرا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال و از هفته دهم این رقابت ها، مسابقه بین دو تیم فرش آرا مشهد و مقاومت البرز در سالن شهدای مدافع حرم برگزار شد که در نهایت تیم مهمان در ثانیه های پایانی به برتری رسید. ترکیب ابتدایی فرش آرا علی رحیمی، مصطفی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال و از هفته دهم این رقابت ها، مسابقه بین دو تیم فرش آرا مشهد و مقاومت البرز در سالن شهدای مدافع حرم برگزار شد که در نهایت تیم مهمان در ثانیه های پایانی به برتری رسید.
ترکیب ابتدایی فرش آرا علی رحیمی، مصطفی طیبی، سعید سروری، علی اسعدی و مجید خرایی بود. در مقابل مسعود کیانفر سرمربی مقاومت، مرتضی فراهانی ، الیاس براتی ، علی عبداللهی ، سید احسان سهیلی مقدم و محسن باغیشنی را برای مقاومت به زمین فرستاد.
این دیدار با قضاوت حمیدرضا طیب طاهری برگزار شد.
نیمه اول تا دقیقه ۱۶ بدون هیچ اتفاقی در حال پیگیری بود تا اینکه داور خطای پنجم فرش آرا را اعلام کرد تا این تیم ادامه مسابقه را با احتیاط دنبال کند.
در دقایق پایانی نیز یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه مقاومت رخ داد که داور اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت و این شروع اعتراض ها به داوری بود.
در دقایق ابتدایی نیمه دوم، علی رستمی توانست گل اول مسابقه را روی کار تیمی و شروع مجدد از روی ضربه آزاد و غفلت گلر و بازیکن فرش آرا به ثمر برساند.
بعد از این گل فرش آرا حملات خود را بیشتر کرد تا خیلی زود به نتیجه رسید و گل تساوی را توسط شهرام شریف زاده از نقطه کرنر به زیبایی به ثمر رساند.
حدود ۷ دقیقه به پایان مسابقه تیم مقاومت البرز ۵خطائه شد که با اعتراض شدید کادر فنی و همراهیان خارج از زمین مقاومت البرز روبرو شد. چهار دقیقه بعد از آن، تیم مقاومت مرتکب خطای ششم شد که شهرام شریف زاده نتوانست از این موقعیت استفاده کند و پنالتی را هدر داد.
بعد از اعلام این پنالتی ، داور که قصد مدیریت بازی را داشت نتوانست از عهده آن بر بیاید و در چندین صحنه خطاهای واضح که اتفاق داد را نادیده گرفت تا با اعتراض شدید کادر فنی دو تیم رو برو شود.
در ثانیه های پایانی مسابقه که همه منتظر سوت داور بودند روی غفلت بازیکنان فرش آرا و ضد حمله تیم مقاومت البرز و شلوغی محوطه جریمه، علیرضا محمودی توانست گل پیروزی بخش را برای این تیم به ثمر برساند و خوشحالی را به اردوی مقاومت بیاورد.
پس از پایان مسابقه درگیری ای بین لیدر فرش آرا و کادر تیم مقاومت رخ داد.
از تقابل های جالب این دیدار، مصاف برادران عبداللهی بود که در پایان علی عبداللهی از تیم مقاومت مقابل برادرش حامد، برنده این تقابل بود.
مهندس کریمیان سرپرست تیم ملی از مهمانان ویژه این مسابقه بود.
یکی دیگر از حاشیه های جالب مسابقه، استفاده از موکت های تا شده، برای نگه داشتن تیر دروازه ها بود!

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.